Avto
45 ogledov

CC odvrgel ime passat

Volkswagen CC
1/19
Gregor Prebil
CC nima več imena passat, pač pa ga boste prepoznali po polnem imenu volkswagen CC. Prvič je bil predstavljen leta 2008, ko je v svoj segment vnesel pravo svežino. Po štirih letih je še vedno seksi in še za stopnico bolj premium.

Volkswagen CC pri nas še zdaleč ni eksotičen, saj so jih v prvem letu po predstavitvi leta 2008 prodali 150, v letih, ki so sledila, pa se je prodaja ustalila pri okoli sto prodanih modelih na leto.

Z novim modelom, ki je odvrgel ime passat in je zdaj volkswagen CC, naj bi prodajno krivuljo kljub ne najlepšim časom za prodajo avtomobilov spet povzdignili. Za to pa so pri Volkswagnu poskrbeli s tehnološkimi novostmi, ki smo jih pri predhodniku našli v zgornjih nivojih opreme, zdaj pa so na voljo že serijsko.

Biksenonski žarometi serijski

Štirivratni kupe ne prinaša revolucije kot leta 2008, ko je premiero doživel pred novo generacijo passata, pač pa je aktualnemu modelu oblikovno zelo soroden. V Wolfsburgu so se očitno odločili obdržati prepoznaven recept, sinergijo med kupejem in limuzino, le da so mu namenili modne muhe v obliki novih platišč, bleščečih kromiranih dodatkov, nekoliko so spremenili zadnji odbijač in vrata prtljažnika, spremenjena je maska. Še najbolj pomembno je, da so zdaj serijsko z bikseonskimi žarometi opremljene vse izvedenke, na novo so razvili zadnje luči z LED-tehnologijo.

Volkswagen CC | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Tudi počutje in vozno udobje v notranjosti so dvignili za stopnico višje in ponudili nove materiale ter nove vsebine. Še naprej je kupcem na voljo štirisedežna zasnova z dvema ločenima sedežema zadaj, oziroma petsedežna s klasično klopjo za tri potnike zadaj.

Nove vsebine

Poleg vseh varnostnih in asistenčnih dodatkov, ki jih poznamo iz limuzinskega in karavanskega passata, je novost pri modelu CC ta, da ima združen varnostni sistem side assist in lane assist, ki voznika ne samo opozarja na vozila v mrtvem kotu, ampak mu z aktivnim posegom v krmiljenje volana tudi pomaga, da se izogne prometnim nesrečam. Poleg naštetega premore sistem za samodejno dinamično uravnavanje dolgih luči in s kamero podprt sistem za prepoznavanje prometnih znakov. Nova je opcija easy open, ki temelji na senzorju in omogoča preprosto odpiranje prtljažnika brez uporabe rok.

Na voljo je pet motorjev, trije bencinski in dva dizelska z neposrednim vbrizgom goriva. Dizelski so serijsko kombinirani s sistemom start-stop in rekuperacijo. Slednje velja tudi za bencinske izvedenke.

Začetek pod 30 tisočaki

Vstopni bencinski pogonski agregat 1,8 TSI s 118 kilovati (160 KM) je kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, stane pa najmanj 28.779 evrov. Sledi mu dvolitrski TSI s 155 kilovati (210 kM), kasneje pa bo na voljo še 3,6 litrski V6 4MOTION z 220 kilovati (300 KM) in šeststopenjsko DSG-avtomatiko.

Volkswagen CC | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Na dizelski strani so motorji opremljeni s tehnologijo Blue Motion, filtrom trdih delcev in imajo nižjo tovarniško porabo kot pri predhodniku. Vstopni dvolitrski TDI s 103 kilovati (140 KM) in ročnim šeststopenjskim menjalnikom stane 29.611 evrov, hvali pa se s povprečno tovarniško porabo 4,7 litra na 100 prevoženih kilometrov ter 125 grami izpusta CO2 na prevoženi kilometer. Dvolitrski TDI s 125 kilovati moči (170 KM) in prav tako šeststopenjskim ročnim menjalnikom stane 31.229 evrov.

Vse motorje z močjo do 155 kilovatov (210 KM) je opcijsko mogoče kombinirati z menjalnikom z dvojno sklopko (DSG).

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.