Raziskava tržne družbe CNW Market Research ruši mit, da ljudje v avtomobilih z vpadljivimi ali celo kričeče živimi barvami pokajo od zaupanja vase. Prav nasprotno, te barve po ugotovitvah raziskave z večjo verjetnostjo kažejo, da vam samozavesti primanjkuje. Res pa je, da so takšni vozniki praviloma živahnejšega vedenja.
Kako samozavestni ste, če je barva avtomobila ...
|
smaragdno zelena: 5,5 odstotka nad povprečjem
|
Umirjene temne, spremenljive žive
Povezave z barvami je mogoče vleči tudi na drugih področjih voznikove osebnosti.
Tako naj bi umirjeni ljudje raje uporabljali manj vpadljive odtenke (črna, temno
modra ali siva), medtem ko se z energijo nabiti ljudje, ki velikokrat menjajo razpoloženje,
najbolje počutijo v kričečih barvah (oranžna, rdeča, živo rumena). Spet so nekje v sredini vozniki
avtomobilov bele barve.