Avto
7 ogledov

Dinamičnejši in bolje opremljen

Novi qashqai se lahko pohvali, da je vsaj malo tudi slovenski, saj so sprednja s
1/37
Žurnal24 main
Qashqai je po uspešnih prvih treh letih prodaje toliko prenovljen, da bo lahko mirno držal korak s tekmeci. V njem je vgrajeno tudi slovensko znanje.

Pri Nissanu so s prenovo poskrbeli še za nadaljnjo qashqaijevo tržno uspešnost, ki je v treh letih naštela več kot pol milijona prodanih primerkov. Obe qashqaijevi različici sta dobili nov prednji del, boljšo aerodinamiko, materiale v notranjosti in nekatere elemente pri opremi. Manj novega pa je pri motorjih in pogonih, ki ostajajo enaki.

Lepši prednji del
Novega qashqaija boste prepoznali po predrugačenih prednjih svetilih, med katerimi je tudi bolj športno ukrojena motorna maska. Tako qashqai kot +2 sta ohranila mere predhodnika (potegnila sta se le za 17 milimetrov), tako da zdaj merita 4,33 oziroma 4,45 metra (+2). Z boka je sprememb manj, na zadku pa najdemo na novo oblikovane luči v LED-tehniki.

Znotraj postal bolj uglajen
Znotraj novosti obsegajo nove materiale na sedežih in merilnike pred voznikom. Nov je predvsem njihov osrednji del, kjer mesto zaseda potovalni računalnik, bolj elegantna je tudi kromirana obroba. Po novem je nekoliko več odlagalnih prostorov, na sredinski konzoli se, če oprema to vključuje, bohoti tudi novi avdionavigacijski sistem nissan nac connect s petpalčnim zaslonom na dotik.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Del slednjega je tudi kamera za vzvratno vožnjo, nanj je možno priklopiti tudi vse znane avdionaprave. Glede prostora občutnejših razlik ni opaziti, se bodo pa potniki bolje peljali zahvaljujoč novim blažilnikom, ki so bolj kot prejšnji namenjeni udobju. Opremski paketi so tako kot prej štirje, praktično vsi pa premorejo nekoliko več opreme kot prej. So pa na voljo tudi še nekateri drugi delni paketi opreme, del serijske opreme pa ni vedno ESC-sistem, za katerega je pri opremi visa treba doplačati 610 evrov. Novost predstavlja tudi avdiosistem bose z sedmimi zvočniki, ki je serijski pri paketu opreme tekna pack.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Drugače pa je dvoobmočna klima serijska pri drugem, paketu tekna, enako velja za akustična parkirna pomagala in 17-palčna platišča. Panoramsko strešno okno je serijsko pri tretjem paketu – tekna pack, enako velja tudi za ksenonska svetila in pametni ključ. Paket premium predstavlja višek ponudbe in je bogatejši še za prej omenjeni navigacijski sistem (katerega kartografija za Slovenijo še ne deluje, bo pa kmalu), usnjene in ogrevane sedeže ter 18-palčna lita platišča.  

Znani, a nekoliko čistejši motorji
Motorna paleta je znana že od prej in vsebuje po dva agregata na vsaki strani. In sicer 1,6- in 2,0-litrskega na bencinski ter 1,5- in 2,0-litrskega na dizelski strani. Razpon moči v obeh taborih pa je od 76 do 110 kW: menjalniki so štirje, in sicer pet- in šeststopenjski ročni ter brezstopenjski (CVT) in šeststopenjska avtomatika. Vse je znano tudi pri pogonu, ki je lahko speljan bodisi na prednji ali oba kolesna para. Motorji premorejo enako zalogo moči kot pred prenovo, porabijo pa nekoliko manj goriva kot prej. Za zdaj še ne ustrezajo normativom EURO5, jim pa bodo še letos.

Cene se začnejo pri 17.750 evrih na bencinski in 19.300 evrih na dizelski strani. Sedemsedežna izvedenka(+2) ga podraži še za 1.300 do dva tisoč evrov, štirikolesni pogon pa za slaba dva tisočaka. Letos želi uvoznik prodati 600 qashqaijev in 200 qashqaijev+2. Od teh od 30 do 40 odstotkov s štirikolesnim pogonom.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.