Avto
5 ogledov

Dostavnik za igro po mestu

Obračalni krog je 9,95 metra. Po bipperju naj bi v največji meri povpraševali ma
1/14
Žurnal24 main
Majhen, a hkrati velik. Tako pri Peugeotu opisujejo bipperja, novo ponudbo na trgu vozil, ki je prvo lahko dostavno vozilo, namenjeno mestnemu okolju. Civilna različica naj bi sledila prihodnje leto.
 

Serijska oprema:

  • ABS,
  • voznikova zračna blazina,
  • servo volan,
  • sredinska konzola z odlagalnim prostorom,
  • zatemnjena stekla,
  • 14-palčna jeklena platišča.
Simpatični mali dostavnik kompaktne oblike z dinamičnimi in zaokroženimi linijami odraža pripadnost Peugeotovi znamki. Svežo obliko "obraza" zagotavlja posebna oblika žarometov, nameščenih nad odbijačem, ki segajo do polovice blatnikov. Sodoben slog se odzraža v zaobljeni obliki bokov, dobro preglednost in veliko svetlobe pa zagotavlja veliko vetrobransko steklo.

 

Motorji in cena:

Bencinski: bipper furgon 1,4, 1360 ccm, (54 kW/74 KM), cena 10.188 evrov.
Dizelski: biper furgon 1,4 HDi, 1398 ccm, (50 kW/68 KM), cena 11.628 evrov.

Že njegove mere jasno kažejo, da je njegovo igrišče mesto. V dolžino meri 3,86 metra, v širino pa ne presega 1,68 metra. Z nosilnimi drogovi na strehi je njegova višina 1,78 metra, kar mu omogoča, da uporabljal vse podzemne garaže. Ko je na drogovih nameščen prtljažnik, lahko na strehi prevaža tovor, težak do sto kilogramov.



Notranjost tovornega prostora je zasnovana v obliki kocke, s čimer je zagotovljena še večja uporabna površina, ki v celoti znaša 2,5 kubična metra. Zahvaljujoč večfunkcijskemu sedežu sopotnika, ki se po potrebi zloži v dno, lahko uporabno površino na podu povečamo skoraj za en meter in tako znaša 2,49 metra, na pod pa lahko zložimo predmete, ki segajo vse do armaturne plošče. V takšni razporeditvi je uporabna površina 2,8 kubična metra. Bipper bo lahko v tem primeru prevažal tovor, težek 610 kilogramov.

 

Paketi opreme:

Plus:
električni pomik stekel,
električna in ogrevana zunanja ogledala,
centralno zaklepanje,
daljinski upravljalnik,
selektivno odklepanje vrat,
avtomatsko zaklepanje med vožnjo.

Komfort:
dvižni sedež,
nastavitev na ledvenem delu,
naslon za roke,
po višini in globini nastavljiv volan,
zaprt predal,
pisalna mizica.

Teren:
zvišano vzmetenje,
zaščita praga in posebne bočne letve,
pnevmatike 185/65 R15,
zaščita pod motorjem,
okrasni element spodnjega dela odbijača,
zavesice spredaj in zadaj,
pralna obloga spredaj.

Omenimo še zelo uporabna asimetrična krilna vrata na zadku, ki se odpirajo v razmerju (60/40), in ob nakladalnem pragu višine le 527 milimetrov omogočajo popolni dostop v zadnji prostor. Kot možnost so uporabnikom omogočena dvojna bočna vrata, ki omogočajo lažje nakladanje in razkladanje tovora na najožjih mestih. Ena od možnosti za doplačilo je tudi kombinirana dvodelna pregradna mreža, ki je vrtljiva na strani sopotnika in popolnoma v skladu z uporabo večfunkcijskega zložljivega sedeža prednjega sopotnika.

Paketi opreme so trije: osnovni plus, komfort in teren, namenjen tudi malo odročnejšim terenom. Notranjost je moderna, svetla in funkcionalna. Omenimo ergonomično razporeditev stikal, po višini in globini nastavljiv volan, prestavna ročica pa je tako kot pri vseh Peugeotovih gospodarskih vozilih nameščena v predelu armaturne plošče.

Prednja prema je tipa pseudo-McPherson, pnevmatike so dimenzij 175/70 R14, s paketom opreme teren, ki vozilo zviša za 15 milimetrov, so na voljo za palec večje pnevmatike (185/65 R15).
Vozniki bodo lahko izbirali med dvema motorjema, ki izhajata iz skupine PSA. Bencinski je 1,4-litrski in razvije moč 54 kW pri 5200 vrt./min in 118 Nm navora že pri 2600 vrt./min. Bencinar je na voljo v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Cena zanj je 10.188 evrov.

Posebnost 1,4-litrskega dizelskega agregata je krivulja največjega navora, ki se spreminja od 2000 do 2750 vrt./min, zaradi česar je zelo prožen. Najvišjo moč 50 kW razvije pri 1750 vrt./min. Tudi s tem motorjem je na voljo ročni petstopenjski menjalnik.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.