Avto
6 ogledov

Epica: Privlačna in prostorna

Zadnja klop je deljiva (60/40), kar prtljažni prostor s prostornino 480 litrov š Žurnal24 main
Epica je limuzina, ki bo osvojila srca ne preveč zahtevnih voznikov, ki bodo uživali v varni in udobni vožnji ter dobri opremljenosti. Njene čare in zmogljivosti smo na testu preizkusili na Žurnalu24.

Glavni adut epice pri kupcih je privlačen videz zunanjosti. Mehke in zaobljene linije so v skladu s trendi in modernimi zahtevami. Gladke površine brez ostrih robov dajejo avtomobilu eleganten in dopadljiv izgled. Več kot očitno je, da je epica narejena po okusu evropskih kupcev. Inženirji niso imeli "centimetrskih omejitev", zato 4,80 metra dolg avtomobil na prvi pogled očara s svojo velikostjo. Čeprav govorimo o klasični limuzini, moderna oblika prednjih svetil epici daje dinamični značaj. Maska motorja deluje prepričljivo, velik zlati chevroletov križ pa je le pika na i. Epica želi biti opažena tudi s 17-palčnimi platišči, smerniki vgrajenimi v bočna ogledala in dodatki iz kroma.



Materiali v notranjosti delujejo malo plastično, a so vseeno dovolj kvalitetni. Kdor želi prostorno notranjost bo ob vstopu v avtomobil zadovoljen. Prostora je več kot dovolj tako na prednjih sedežih, ki sicer nudijo premalo oprijema, kot na zadnji klopi. Potnika spredaj lahko ob mrzlih dneh v zadnjico grejeta sedeža, v minus štejemo le čas čakanja, da se ogrejeta. Tudi stikali za gretje ne sodita najbolje k kljuki za odpiranje vrat. Za dodatno udobje so pri Chevroletu poskrbeli z usnjenimi prevlekami sedežev.

Voznikov sedež je elektronsko nastavljiv v vseh smereh, volan prilagodljiv po višini in globini. Sedišče voznika je pri epici dovolj visoko, da omogoča dober pregled nad vožnjo. Pri vzvratnem parkiranju bodo v veliko pomoč senzorji. Plošča z inštrumenti je pregledna in zaradi pravih ter precej hladnih geometrijskih oblik zelo ameriška. Veliki okrogli merilniki so čitljivi, medtem, ko je zgornji zaslon z zelenimi oznakami nekoliko prenatrpan s podatki potovalnega računalnika, delovanja ventilacije, klimatske naprave in celo digitalnega kompasa. Minus je slaba vidljivost zaslona v primeru sonca, ponoči je preglednost dobra.

2-litrski vrstni štirivaljnik je sodoben in zmogljiv. Največja moč motorja podprtega s turbopolnilnikom znaša 110 kW (150 KM) in 320 Nm najvišjega navora. Delovanje je mirno, zato pa slabše izolirana karoserija povzroča hrup zaradi rezanja zraka med vožnjo. Na odprti cesti je epica hiter avtomobil pri čemer se ne opazijo pomanjkljivosti menjalnika. Ročni menjalnik je robusten, počasen in premalo natančen. Voznik je lahko z njim zadovoljen pri umirjeni vožnji, medtem, ko lahko na športne užitke, tudi zaradi velike teže vozila (1.635 kilogramov), pozabite. Da bi "športniki" iz njega iztisnili kar največ se morajo vrtljaji gibati nad številko 5.000. Takrat tudi poraba poskoči, Povprečna poraba na testu je znašala dobrih sedem litrov.



Mehka obesa pripomore k dodatnemu udobju, tudi med vožnjo po slabem asfaltu in neravninah. Težje se bori z ostrimi zavoji. Pri hitrem vstopu v ovinek prednji konec prehitro popusti. Zavore so dobre, učinkovite so tudi ob zaviranju ob vožnji navzdol.

Za konec strnimo vtise. Avtomobil se pozitivno izkaže na odprti cesti. V kolikor niste preveč zahtevni in dinamični, boste z motorjem, ki ima dovolj dobrih lastnosti, prostorno notranjostjo, velikim prtljažnikom, dovolj bogato opremo in ceno 24.120 evrov, zadovoljni.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.