Avto
22887 ogledov

Dobili smo najbolj varen avto doslej!

Euro NCAP
1/9
Euro NCAP
Med osmimi varnostno testiranimi avtomobili na Euro NCAP je eden še posebej štrlel izmed odličnjakov.

Volvo XC60 je bržkone najbolj varen avtomobil leta 2017 po specifikaciji Euro NCAP, pravzaprav kar najbolj varen izmed vseh testiranj doslej. 

Matthew Avery iz organizacije Thatcham Research, ki sodeluje pri testu Euro NCAP, je pojasnil, da je novi volvo XC60 dobesedno briljiral v čistvo vseh kategorijah varnosti, kar je pri testiranih avtomobilih resnična redkost. 

Ne le pri pasivni varnosti, pri kateri je za odrasle udeležence volvo XC60 z 98-odstotki izkazal enega najboljših rezultatov doslej, temveč še bolj pri aktivni varnosti, posebej pri asistenčnih sistemih. "Standardni sistemi v volvu XC60 so odlični, oziroma tisti, ki smo jih sploh lahko ocenjevali," je dejal Avery. Euro NCAP namreč še nima izdelanega protokola za sistema Turn across traffic (sistem za preprečevanje nesreč v križiščih) in Run off Road (sistem za preprečevanje poškodb pri izletu iz ceste).

So pa drugi sistemi, predvsem zaviranje v sili, v vseh scenarijih po vrsti dokazovali, da lahko resnično pomagajo vozniku preprečevati nesreče.

Šved je skupno dosegel kar 95 odstotkov ocene za asistenčne sisteme, kar je 40 odstotkov več kot je povprečje med najnovejšimi avtomobili.

"Tako visoko je volvo XC60 postavil letvico na Euro NCAP," je dejal Avery.

Morda še bolj kot švedov dosežek pomemben preboj med malimi avti

Ob dosežku volva ne gre pozabiti na zelo dobre rezultate tudi preostalih sedmih testiranih vozil. 

Citroën C3 aircross, opel crossland X, VW T-roc, VW polo, seat arona, škoda karoq in mitsubishi eclipse cross so namreč vsi dosegli maksimalnih pet zvezdic za skupno varnost. A ob tem Michail van Ratingen iz Euro NCAP opozarja, da C3 aircross in crossland X še vedno nimata serijskega sistema za samodejno zaviranje v sili.

Veseli pa ga dejstvo, da gre pri avtih, kot so polo, arona, karoq in C3 za velikoserijske modele v najbolj prodajanih razredih. Ob tem je pozval še druge velikoserijske proizvajalce, naj si prizadevajo za iste dosežke, pri čemer je še posebej omenil enega najbolj prodajanih vozil v Evropi, model renault clio.

In še ena zanimivost - le VW polo izmed tokrat testiranih avtov ni sodil v skupino križancev/suvov.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 1
  • jakec1575 14:42 09.november 2017.

    Za vrat v 2 vrsti se vedno niso naredili veliko. posebej pri povratnem sunku. Je pa presunljiv rezultat vseeno. Čudi me, da vsi proizvajalci tako zapostavljajo zadnjo vrsto. sunek sile je enak kot v prvi vrsti.