Avto
7 ogledov

Fluence ni mégane in ni thalia

fluence renault
1/35
Žurnal24 main
S fluencem pri Renaultu dopolnjujejo tako limuzinsko ponudbo kot družino méganovih različic, čeprav slednjo klasifikacijo pri Renaultu neradi slišijo. Fluence je tudi kandidat za Žurnalov avto leta.

In ravno ta dilema se pojavlja pri mimoidočih, saj ne vedo, kam bi ga uvrstili. Tako smo bili v času testiranja deleženi vprašanj tipa: Kaj je to? Nova thalia? A je to mégane limuzina? No, odgovor je kombinacija vsega, prvega zaradi dejstva, da ga izdelujejo v Turčiji, drugega pa, ker si delita večino sestavnih delov.

Oblika v službi funkcionalnosti
Glede oblike smo v redakciji imeli občutek, da je ni izrisala tako srečna roka kot denimo mégana ali lagune. Da gre za nižje cenovno umeščen model, pričajo tudi nekateri detajli, kot so manj razgiban pokrov motorja in odbijač, bolj umirjena bočna linija, manj je tudi kroma. Zadek daje občutek, da ni bil zgolj nataknjen na preostali del karoserije, kljub temu pa smo videli tudi že bolj posrečene izvedbe. Klasična štirivratna zasnova za seboj potegne tudi posebnosti glede prtljažnika, ki ponuja 530 litrov prostora, njegovo uporabnost določa velikost odprtine. Če mu glede velikosti ni treba zardevati, pa bi to moral glede oblazinjenosti, ki je le osnovna, manjka pa tudi ročka na notranji strani, s katero je zapiranje lažje in predvsem bolj čisto.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Notranjost podedoval od mégana
Notranjost postreže z že znano prostorsko ureditvijo in videzom armaturne plošče, videno pri méganu. Enako velja tudi za kakovost izdelave, ki je dobra, slabše se odreže glede materialov, ki so na nekaterih mestih za razred slabši kot pri prej omenjenem modelu. To velja za imitacijo aluminija na volanu in sredinski konzoli, ki je tu odtenek bolj plastična, sedeži so slabše profilirani. Glavna sprememba je pri merilnikih, saj je osrednjega digitalnega zamenjal klasični analogni, so pa instrumenti pregledni in dovolj kakovostni. Aluminijska obroba deluje kvalitetno in je všečna na pogled. Grajo si zasluži ročica prestavne ročice, ki spada v nek drugi (pretekli) čas in je še najbolj očiten dokaz, da fluence ne predstavlja viška hišne  ponudbe. Hodi so nenatančni in malo predolgi, pomisleke smo imeli tudi glede volanskega obroča, ki posreduje premalo informacij o dogajanju na cestišču. Je pa sedenje na (mehko oblazinjenih) sedežih udobno tudi na daljših poteh, le športno naravnanim to ne bo pogodu. Tudi na zadnji klopi je prostora nepričakovano veliko, zahvala za to gre predvsem 10-centimetrskemu prirastku pri medosju in 30 pri celotni dolžini. Potniki zadaj imajo na voljo tudi kar nekaj udobnostne opreme (zavesice na oknih, zračnike klimatske naprave, sredinski naslon za roke).

Glede opreme je testnik ponudil največ, in sicer paket dynamique k mizi prinese dvoobmočno klimatsko napravo, ESP, šest varnostnih blazin, senzor za dež, pametno kartico, 17-palčna lita platišča in tempomat. Med dodatki pa najdemo tudi parkirna pomagala ki zahtevajo 330 evrov doplačila, bolj zmogljivi avdiosistem arkamys z Bluetoothom in USB-priključki za 150 in poklopljiva zunanja ogledala za 120 evrov. Še najboljši dodatek pa predstavlja tomtom navigacija, ki vam jo vgradijo za 450 evrov.

 

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Preverjena mehanika in tehnika
Fluence si je platformo, kakor tudi 270-centimetrsko medosje, sposodil od grandtourja, kar pomeni, da se podobno tudi pelje. Pod črto to pomeni, da je v vožnji predvsem udobna limuzina, športnost je vsaj v drugem planu. Pod motornim pokrovom se vrti preverjeni 1,6-litrski bencinar, ki zadovolji predvsem povprečnega uporabnika. Zmotila nas je tudi postavitev stopalk, saj je predvsem tista za sklopko pomaknjena preveč v potniški prostor. Motor je za več dinamičnosti treba zavrteti v vrtljaje tja do znamke 5.000, ko naraste tudi trušč in piš vetra, ki zaide v notranjost. Glede porabe agregat prav tako ni pretiran varčnež, realna je med osmimi in devetimi litri, za kaj več (oziroma manj) kot to boste primorani pogledati na dizelsko stran. Tam je zanimiv predvsem 78-kilovatni 1.5 dCi.

Konkurenčna cena
Pogled na cenik pove, da fluence ni zgolj poceni limuzina srednjega segmenta, katere konkurenco najdemo v chevrolet cruzu, nissan tiidi, fia linei in štirivratnem ford focusu. Cena je vnovič svetla plat, saj za 500 dodatnih evrov (v primerjavi z berlinom) dobite limuzino srednjega razreda s 530-litrskim prtljažnikom.

Renault fluence 1.6 16v dynamique
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: štirivaljni bencinski
Moč: 81 kW (110 KM)/6.000 vrtljajih na minuto
Navor: 151 Nm/ pri 4.250 vrtljajih na minuto
Poraba: 9,1 litra/100 km, 155 g CO2/km
Zmogljivosti: 185 km/h,11,7 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.618x1.809x1.479 medosna razdalja 2.702, prtljažnik (v litrih): 530
Cena: 17.000/18.040 EUR

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.