Avto
76 ogledov

Hyundaijev sedemsedežni grand santa fe utrjuje imidž znamke

Hyudai Grand Santa Fe
1/13
Saša Despot
Grand santa fe je največji in najbolj prestižen model v hyundaijevi ponudbi. Sedemsedežnik je v primerjavi z manjšim santa fejem okoli 4.000 evrov dražji, ob prenovi pa prinaša poenoten videz z najnovejšimi korejskimi modeli in veliko napredne varnosti. Vstopna cena je 48.600 evrov.

Hyundai je grand santa feja predstavil leta 2014, a so se v dveh letih pri znamki in v avtomobilski industriji stvari bistveno spremenile. Aktivna varnost in s tem povezani sistemi so postali del nižjega srednjega razreda vozil, kar pomeni, da je bilo ključno, da tudi najbolj prestižni model v ponudbi Hyundaija dobi  vse te pripomočke. Ti pa prihajajo z drugim in s tem najbogatejšim paketom opreme (impression), oziroma ob doplačilu 2.570 evrov ob vstopnem paketu (limited).

Zavira pred pešci in sam sledi drugim vozilom

Novost je radarski tempomat, ki prihaja v paketu s sistemom za preprečevanje naleta in senzorjem za zaznavanje pešcev. To pomeni, da avto pred pešci in stoječim vozilom, oziroma kolono vozil ustavi sam, oziroma v kombinaciji s tempomatom samodejno nadzoruje hitrost in varnostno razdaljo do vozil, ki vozi pred nami.

Od aktivne varnosti so na voljo še sistem za nadzor mrtvih kotov (zvočni signal in signalna opozorila), cross alert (sistem, ki ob zapuščanju parkirnega mesta opozarja na prečni promet), sistem za opozarjanje na nenamerno zapustitev voznega pasu, biksenonske luči s sistemom za samodejno skrajševanje in podaljševanje snopa svetlobe, ter kamera za vzvratno vožnjo s 360 stopinjski pogledom, ki olajša parkiranje.

Novost je tudi aktivna pomoč za bočno in vzvratno parkiranje.

Dobil je prepoznavno kaskadno masko

Hyundai je ob prenovi grand santa feja poenotil z drugimi modeli v ponudbi. Na prvi pogled je opazna večja kaskadna maska, ki zamenjuje manjšo heksagonalno masko. Spremenjena je grafika prednjih (serijski so ksenonski žarometi) in zadnjih luči, led luči so iz prednjih žarometov pomaknili navzdol, spremenjene so bočne linije, nova so platišča.

V potovalni kabini je vedno sedem sedežev. Armaturna plošča je obogatena, zaslon na dotik je večji, drugačna je logika delovanja navigacijske naprave (TomTom live). Audio sistem podpira tudi digitalni radio (DAB), ki je pred kratkim zaživel tudi v Sloveniji.



Motor je enak kot v santa feju, štirivaljni 2,2-litrski turbodizelski z 147 kilovatov moči (200 KM) pri 3.800 vrtljajih v minuti in 440 Nm navora dosegljivega med 1.750 in 2.750 vrtljaji v minuti.

Menjalnik je v kombinaciji z vstopno opremo ročni šeststopenjski, z bogatejšim paketom opreme pa samodejni sedemstopenjski.

 
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.