Avto
4 ogledov

Ikona se seli še na teren

Da je concept član širše družine avtomobilske ikone, je vidno že od daleč. V not
1/8
Žurnal24 main
Mini je pokazal prvo uradno fotografijo modela Crossover Concept in s tem dokazal, da ima resne namene s "terenskim" minijem.

Resnici na ljubo bo avtomobil, ki naj bi leta 2010 zapeljal v serijsko proizvodnjo, verjetno tako kot vsi moderni SUV-i vozil predvsem po asfaltu. Bo pa po fotografiji sodeč več kot zanimiva popestritev Minijeve palete, ki sedaj obsega tri modele, poleg običajnega minija še kabrioleta in "karavanskega" clubmana.

Razkošnejše mere
Crossover concept je prvi mini, ki v dolžino meri več kot štiri metre, čeprav natančnega podatka ni. Prav tako bo širši (1850 mm) in višji (1598 mm), medosna razdalja meri 2606 mm. Osnova ostaja prepoznavno minijeva. Silhueta je podobna clubmanu, vendar pa ima concept pet vrat, pri čemer se bodo leva zadnja stranska odpirala drsno, desna pa običajno, navzven. Zadaj je namesto dvojnih krilnih vrat predvidena enojna različica, ki se bo odpirala v desno.

Crossover ima še druge predvidljive karakteristike, kot so višja oddaljenost od tal, štirikolesni pogon in dodatna zaščita pred morebitnimi trdimi srečanji z brezpotji. Notranjost v conceptu ima nekaj dodelav že tako posebne atmosfere, ki jo poznamo iz minijev.

Na sredini je nov instrument v tridimenzionalni izvedbi, poimenovan MINI Center Globe. Ta združena nadzorna in prikazovalna enota, oblikovana v podobi globusa naj bi v avtomobilsko industrijo vnesel nove standarde s področja integriranega nadzora nad zabavnimi, komunikacijskimi in navigacijskimi funkcijami.

Obljubljenega je dovolj prostora tako spredaj kot (prvič) tudi zadaj.


Pogon predvidljiv

O motorjih in opremi še ni kaj dosti znanega, a je mogoče predvidevati, da bodo prestižno vozilce, ko bo prišlo v serijsko proizvodnjo, poganjali znani 1,6-litrski motorji z neposrednim vbrizgom goriva iz BMW-jeve delavnice, seveda pa ne bi smel manjkati niti 1,6-litrski dizel. Pričakovati je tudi ostale tehnologije iz programa Efficient Dynamics, kot je sistem stop & start.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.