Avto
9 ogledov

Iskra ostrih robov in značaja

Spark bo na cesti zagotovo opažen, saj deluje, kot da ga je zrisala "srečna roka
1/26
Žurnal24 main
Po cruzu, ki je doživel topel sprejem pri kupcih, so bili pri Chevroletu odločeni ponoviti uspeh, naloga pa je še toliko težja, saj v tem natrpanem razredu ni prostora niti za najmanjšo napako.

Zlato medaljo pa je veliko težje braniti kot pa jo dobiti, vsaj tako pravijo. Spark kupce nagovarja s samosvojo podobo, nekaj posebnostmi pri zasnovi in predvsem simpatično ceno, ki je v teh časih odlična popotnica za tržni uspeh.

Škatlasta oblika, ostri robovi
Pri chevroletu niso želeli kopirati stila konkurence, ampak ustvariti lastnega. In prav je tako. To se je v preteklosti izkazalo tudi kot dvorezen meč, ampak v tem primeru so oblikovalci svoje delo opravili dobro. Nekateri pomisleki sicer so in letijo na vprašljivo poslanstvo strešnih nosilcev, ki jih v tem razredu in pri tej zasnovi nismo vajeni, drugo so kolesa, ki v najboljšem primeru še vedno merijo le 14 palcev.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Dinamičen tudi znotraj
Notranjost je vnovič odmik od tradicionalnih Chevyevih normativov, kar pod črto pomeni, da so materiali in izdelava boljši, poteze so bolj tekoče, celota pa je bolj privlačna na pogled. Pred voznikom je samosvoja zasnova merilnikov, ki se zgledujejo po tistih iz motociklov, informacijsko niso pretirano bogati, glede berljivosti prav tako ne blestijo. Klasika bi bila tu boljša alternativa. Na sredinski konzoli pri bolje oprmeljenih različicah najdete avtomatsko enopodročno klimatsko napravo in zanimiv radijski sprejemnik z velikimi stikali. Zna se sporazumevati tudi z zunanjimi napravami in ima tastature na volanu, ki pa pri nobenem paketu opreme ni usnjen! Sedeži ponujajo zadovoljivo mero oprijema, prostorsko in glede mer prav tako dobite pričakovano. Presenečenje pa sledi v drugi vrsti, kjer je prostora glede na 3,64 metra dolžine presenetljivo veliko. Zaradi škatlaste oblike ne bo težav niti z višino, davek pa to pusti pri prtljažniku, ki tako meri le 170 litrov. Zato bi dobro "sedla " pomična sedežna klop, a te spark na žalost ne premore, mogoče se tu vidi, da so na nekaterih mestih pri znamki nekoliko varčevali.

Majhna motorja, dovolj za po mestu
Motorna paleta zajema dva bencinaska agregata, majhne prostornine in enostavne zasnove. To naj bi pripomoglo k preprosti uporabi in cenejšemu vzdrževanju na dolgi rok. Šibkejši, 1.0-litrski, zmore 50 kilovatov in 93 Nm navora, močnejši 1.2-litrski pa proizvede 10 kilovatov več, medtem ko je navora za 111 Nm. Tovarna obljublja kombinirano porabo malo nad petimi litri (5,1), emisije pa znašajo 119 gramov. Menjalnik je vedno petstopenjski ročni, o avtomatiki za zdaj še ni bilo govora.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Opremskih paketov je pet, osnovni brez imena je dokaj asketski, tudi najbolj založen z imenom LT ne pomeni večjih presežkov. Ročno klimatsko napravo dobite pri tretjem, avtomatsko pri zadnjem. Radio sledi v drugem, potovalni računalnik pri četrtem. Prvi tako nima niti servovolana, ima pa ABS in šerst varnostnih blazin. ESC je vedno na voljo proti doplačilu (240 evrov). LT prinese še bolj športne odbijače (priporočamo) in parkirna pomagala ter lita platišča (samo 14-palčna). Cena je zelo simpatična in pod razrednim povprečjem, osnovni spark z 1.0-motorjem tako stane 7.675 evrov, + za imenom (drugi paket opreme) stane 9.005 evrov. Za LS boste dodali še 330, za LS+ pa 660 evrov. LT je na voljo le z 1.2-motorjem in stane 10.950 evrov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.