Avto
127 ogledov

Izjemen skuter, izjemna cena

BMW C 600 Anže Petkovšek
Velik skuter vas bo presenetil s svojo majhnostjo in podrobnostmi.

Test. BMW C 600 je brez dvoma najbolj športen in hkrati udoben velik skuter trenutno na trgu.

Ima strašanski navor, s precejšnjo težo okrog 250 kilogramov z gorivom za skuter pa je lahko vodljiv in okreten. Primeren je tako za začetnike kot za malce zahtevnejše motoriste, kajti vožnja z njim se približa izkušnji vožnje z klasičnim motorjem.

Slaba stran: zavore

Pod sedežem je dovolj prostora za dve čeladi, za manjše stvari pa so na voljo še sprednji predali pod krmilom. Testni model z ogrevanim sedežem in ročicami ponuja precej udobja tudi za daljšo vožnjo. Sedež je udoben, zaščita pred vetrom in dežjem je prav tako primerna, žal pa je sprednje steklo pri tako dragem motorju še vedno treba ročno nastaviti v želeni položaj.

BMW C 600 | Avtor: Anže Petkovšek Anže Petkovšek
Edina slaba lastnost skuterja, ki je primeren tako za mestno kot daljšo vožnjo, so zavore. Sistem ABS je sicer serijsko vgrajen na obeh kolesih, a enojna 270 milimetrska diska sta premalo za skuter s takšnimi voznimi lastnostmi. Težave se torej pojavijo pri sunkovitem zaviranju pri visoki hitrosti, saj skuter z lahkoto doseže 170 kilometrov na uro.

Podatki o motorju: (BMW C 600)
Motor: 647cm3
Moč: 59 KM, 43 kW pri 7.500 vrt.
Navor: 66 Nm pri 6.000 vrtljajajih
Poraba na testu: 5,8 litra/100 km (mešani cikel), izpust 102 g CO2/km
Zmogljivosti: 175 km/h, 7,1 sekunde do 100 km/h
Cena: 10.850 evrov (osnova)

Plusi: Udobje, navor in odzivnost. Oprema in možnosti nastavitev.

Minusi: Zavorni sistem, cena.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.

Sorodne novice