Uvoznik za novi znamki Jaecoo in Omoda je pravkar objavil, da ponudbo svojih vozil v Sloveniji razširja še za dva modela. Pred kratkim so na slovenski trg vstopili z modelom jaecoo 7 in omoda 5, zdaj so vsakemu od teh vozil dodali še eno elektrificirano različico pogona.
Jaecoo 7 SHS prinaša možnost izbire priključnega hibrida. Če je bil doslej model na voljo le s klasičnim bencinskim turbobencinarjem, pa SHS model prinaša dvojnost klasičnega in električnega avta. SHS je tretja generacija hibridne tehnologije kitajskega koncerna Cherry, pod katerega spada Jaecoo.
Vgrajen ima dodatni 150 kW električni motor, ki skupno moč dvigne na konkretnih 255 kW (347 KM), navor pa na 525 Nm. Pospešek do 100 km/h je tako 8,5 sekunde, končna hitrost pa 180 km/h.
Po obljubi proizvajalca je doseg avta zgolj na elektriko okoli 90 kilometrov, zelo zanimiv pa je tudi podatek o polnjenju, ki dokazuje zmogljivo tehnologijo proizvajalca. Od 20 do 80 odstotkov se 18,3 kWh baterija v priključnem hibridu napolni v le 20 minutah, polnjenje namreč lahko poteka pri 40 kW. Na AC pa je največja moč polnjenja 6,6 kW.
Pri proizvajalcu navajajo, da je mogoče zaradi dobre učinkovitosti in velikega rezervoarja s SHS različico prevoziti do 1.200 kilometrov poti brez polnjenja ali točenja.
4,5 metra dolgega suva z eno, a razmeroma zelo bogato serijsko opremo, in sedemletnim jamstvom v Sloveniji ponujajo za 35.900 evrov, kar je sedem tisoč evrov nad klasičnim bencinarjem.
Omoda s subvencijo za 24 tisočakov
Druga novost je povsem električna različica modela omoda 5 EV. Znamka Omoda želi biti po obliki bolj trendovsko naravnana, dobri 4,4 metra dolgi križanec pa nagovarja s svojim posebnim kupejevskim slogom, ki daje prednost predvsem prostornosti potniške kabine. Na voljo je kar 10 barv zunanjosti. Za razliko od bencinskega modela je električna različica spremenjena predvsem spredaj zaradi boljše aerodinamike.
V omodo 5 EV je vgrajen električni motor s 150 kW (204 KM) in baterija z 61 kWh. Tovarna obljublja doseg po WLTP do 430 kilometrov ob povprečni porabi 15,5 kWh/100 km. Hitro polnjenje poteka z do 130 kW, prožnost pogona izkazuje s pospeškom 0-100 km/h v 7,6 sekunde.
Tako kot suvovski bratranec jaecoo 7 tudi omoda 5 EV obljublja veliko vsebine za svojo ceno. Na voljo pa je v dveh paketih opreme urban in prime, že osnovna starta s kopico dodatkov za udobje in asistenčnimi sistemi. Cena brez državne subvencije starta pri 31.190 evrih, bogatejša oprema je tri tisoč evrov dražja, a še vedno znotraj '7.200 evrov' popusta.
Oba avta sta z odliko prestala teste Euro NCAP in ponujata sedemletno jamstvo.
ni ga čez ročnega menjača ......ostalo je drek kar se tiče avtomatike......