Jeseni se jima bo pridružil še nov civic type R special edition. Največja sprememba je pridobitev
novega, 1,4-litrskega motorja, opremljenega s Hondino tehnologijo i-VTEC. Novi motor bo zdaj na
voljo v petvratnem in tudi v trivratnem modelu type S. Novi motor ima izboljšane karakteristike
dušenja hrupa, vibracij in neuglajenosti. Najnovejše različice civica z ročnim menjalnikom so
pridobile indikator prestavnega položaja, ki je bil prvič predstavljen na novem accordu in ki
skupaj z obstoječim ekoindikatorjem vozniku daje povratne informacije za doseganje gospodarnejše
porabe goriva. Različice z dizelskim motorjem se ponašajo s prenovljenim izbiranjem prestav, kar
pripomore k zmanjšanju izpustov CO2 pri teh modelih.
Petvratna različica ima zdaj drugačno sprednjo masko z izrezom na obeh straneh značke H, ki
poudarja nepretrgano čisto črto čez civicov nos. Zunanja plastika ima osveženo teksturo, ki skupaj
z novim sklopom zadnjih luči avtomobil naredi elegantnejši. Z novim videzom se ponašajo tudi
sedeži, saj so drugačne tkanine spremenile ambient v potniški kabini. Pri bolje opremljenih
različicah obstaja možnost priključitve predvajalnika iPod, že v serijski opremi pa imajo bolje
opremljene različice zadnje parkirne senzorje in ustrezen slikovni prikaz na informacijskem
prikazovalniku na sredini merilnika vrtljajev.
|
Na samem vrhu ponudbe je nov trivratni civic type R special edition z bogatim seznamom opreme, katerega hitro tekoči motor je dobil družbo samozapornega diferenciala za še bolj dinamično vodenje vozila. Med testiranjem na dirkališču v Tsukubi je type R special edition prevozil krog 1,44 sekunde hitreje od običajnega vozila. Type R special edition se razlikuje po svoji barvi 'championship white', ki prikliče v spomin prvi Hondin avtomobil formule 1 iz leta 1963. Ta slovita barva do zdaj v Evropi na civicu še ni bila na voljo, poleg tega pa se z novo barvo ujemajo bela 18-palčna platišča. Za kontrast z belo karoserijo ima različica special edition mat krom površinsko obdelano značko vozila, kljuke, pokrov odprtine za nalivanje goriva in sprednjo masko. Novi type R bo opremljen z nespremenjenim 2,0-litrskim motorjem i-VTEC z močjo 200 KM, ki jo razvije pri osem tisoč vrtljajih v minuti.
Trivratni model type S postaja še podobnejši vozilu type R, mreža v maski in opazen kombiniran sklop zadnjih luči ga še močneje ločujeta od petvratne različice. Odbijača in obrobi v barvi karoserije izhajajo prav tako iz type R in vlivajo trivratnemu modelu bolj športen in agresivnejši videz.
Vsi modeli so opremljeni z ABS in z elektronsko porazdelitvijo zavorne sile (EBD). Vsa modelna ponudba ima tudi sistem za nadzor stabilnosti (VSA), ki pomaga vozniku ohraniti nadzor med vožnjo v zavoju, pospeševanjem in nenadnimi voznimi manevri, tako da po potrebi zavre levo ali desno kolo ter ustrezno krmili dušilno loputo in zavorni sistem.
Cena tako petvratnega civica kot modela type S z najšibkejšim, 1,4-litrskim bencinskim motorjem (73 kW/100 KM) se z vključeno Hondino subvencijo začne pri 16.990 evrih.