Tako so Francozi udejanjili želje in ugodili mnogim, ki so občudovali Renaultov koncept dvovratnega štirisedežnega kupeja na avtosalonu lani v Frankfurtu. Gre za srednje dolg kupe (dolžina 4,64 metra, širina 1,83 metra, medosna razdalja 2,69 metra), ki po mnenju tovarne uspešno združuje luksuzno eleganco in športnost. Sodeč po videzu sprednje maske (predvsem luči) ni dvoma, da gre za derivat običajne lagune. Po dolgem in mišičastem sprednjem delu se linija prek velikih steklenih površin v loku prevesi v zadnji del, ki se konča s kratkim, proti sredini zavihanim previsom. Zadek je svojsten in zahvaljujoč tankim svetilom z LED-osvetlitvijo zelo opazen. Avtomobil je postavljen na 17- ali 18-palčna platišča. Notranjost je precej podobna tisti iz limuzine, bo pa po napovedih lahko zelo bogato opremljena.
Ni samo lep ...
Avtomobil je bil zasnovan v sodelovanju z Renault Sport Technologies oddelkom, kar pomeni
zelo napredne vozne lastnosti. Podvozje Active drive je znano že iz lagune GT. V ovinkih se pod
kotom giblje tudi zadnji par koles, kar omogoča zelo športno raven vožnje.
Več o vozilu bo Renault razkril na oktobrskem pariškem avtosalonu, ko bodo znane tudi cene, seznami dodatne opreme in prodajni načrti. Prodaja naj bi se začela takoj po koncu avtosalona.