Avto
70 ogledov

Magna Steyr bo izdelovala električnega jaguarja i-pace

Jaguar i-pace
1/20
Jaguar
Jaguar je na avtosalonu v Los Angelesu premierno predstavil svoj električni SUV I-pace. Zdaj je znano, da ga bodo izdelovali v Magny Steyr, ki ima tovarno v Gradcu. V tej Magny Steyer, ki bi rada v Sloveniji postavila tovarno in zaposlila 3.000 ljudi. Morda pa bo nekoč luksuzni baterijski model nastajal pri nas?

Šef podjetja Jaguar Land Rover (JLR) Ralf Speth je za Automotive News Euripe potrdil, da bo Jaguar svojega prihodnjega električnega športnega terenca I-pace izdeloval v tovarni Magna Steyr v avstrijskem Gradcu.

Jaguar in Land Rover sta julija 2015 z Magno Steyr podpisala pogodbo, a takrat se še ni vedelo, katere modele bodo izdelovali v Avstriji. Automobilwoche je pred kratkim pisal, da bo Magna za JLR proizvajala električni model in Land Rover Discovery. Speth je zaenkrat potrdil, da bodo v Avstrijo preselili proizvodnjo modela I-pace, kateri bo drugi model, ni želel izdati.

13 tisoč električnih na leto

V Gradcu so že začeli prilagajati proizvodnjo linijo za izdelavo električnega vozila. Pri nemški reviji Automobil Produktion so zapisali, da naj bi bili pri Magni sposobni leta 2019 proizvesti 13 tisoč električnih Jaguarjev.

V Magni trenutno za Daimler proizvajajo mercedesa razreda G, za BMW Group minija countrymana. Proizvodnjo countrymana bodo zaključili z novim letom, nato pa bo v Gradcu nastajala nova BMW serija 5.

Jaguar i-pace napoveduje nov kurz in skorajšnji vstop prestižne znamke med električna vozila, po modelu F-pace oa želijo pri proizvajalcu premium vozil okrepiti prisotnost med športnimi terenci. Glavni dizajner znamke Ian Callum je pojasnil, da ima koncept električnega športnega terenca baterije vgrajene v dno, potniška kabina pa je dokaj nenavadno za dosedanjo tradicije znamke potisnjena precej daleč naprej.

500 kilometrov z enim polnjenjem

Čeprav pri Jaguarju trdijo, da gre za suva, ima i-pace tudi veliko potez malo višje nasajene kombilimuzine, kar pa smo v preteklosti že videli, če pomislimo le na mercedes-benz GLA. Vsekakor pa naj bi bila prednost i-paca v primerjavi s tekmeci čista in prostorna notranjost, tako za potnike kot prtljago.

Koncept poganjata dva elektromotorja, vsak pa skrbi za svoj par koles, tako da je i-pace stalno gnan na štiri kolesa. Skupaj motorja proizvedeta 294 kilovatov moči (400 KM) in 700 Nm navora. Baterija ima kapaciteto 90 kW, pozna pa funkcijo hitrega polnjenja, medtem ko je ocenjeni domet kar 500 kilometrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.