Outlander z novim motorjem in menjalnikom z dvojno sklopko ter boljšimi materiali je tako veliko konkurenčnejši, slabše se pa se odreže glede porabe in nekaterih ergonomskih prijemov v notranjosti.
Nos v obliko reaktivnih lovcev
Novosti, tiste oblikovne, obsegajo nov nos, ki ga je outlander povzel po lancerju, oblika reaktivnih lovcev pa sedaj postaja že razpoznavni znak vseh modelov z diamantom na nosu. To ga naredi še nekoliko bolj dinamičnega, je pa res, da tudi prej ni veljal ravno za grdega račka. Z boka in na zadku je razlik veliko manj, zato se znajo tu najhitreje nabrati leta.
V notranjosti so poglavitna novost materiali, predvsem to velja za zgornji del armaturne plošče kjer so preveliko količino trde plastike zamenjali kar z usnjem. V enak material so oblečeni sedeži in vratne obloge, zaradi tega notranjost deluje dokaj prestižno. Sredinsko konzolo zaznamuje prečiščenost, saj tu razen stikal zgolj enopodročne klimatske naprave domuje le velik na dotik občutljiv zlason, ki zajema delovanje kar 710 watov zmogljivega avdio sistema priznanega proizvajalca in navigacijske naprave. Del infotainment sistema je tudi barvna kamera za vzvratno vožnjo, tako da parkirnih senzorjev niti nismo pogrešali. Je pa nerazumljivo, zakaj ima outlander dodan piskač pri vzvratni vožnji, saj ne gre za lahko gospodarsko vozilo. Tako sedeži kot menjalnik ne briljirajo glede oprijema, slednji je tudi premehak, še posebej pri vožnji pri večjih hitrostih. Z roko v roki s tem gre tudi nekoliko premehko naravnano podvozje in vzmetenje, ki botruje k precejšnjemu nagibanju med ovinki, tako da outlanderja ne bomo zapisali med izrazite športnike.
Glede opreme ponudi zelo veliko, poleg prej omenjenega so tu še ksenonska svetila, strešno okno, 18-palčna platišča in še kaj bi se našlo. Če kaj, potem manjka le nekoliko napredne tehnične opreme, saj je tempomat v tem cenovnem razredu že kar nujno zlo. Glede prostora razlik skoraj ni, kar pomeni, da gre še vedno za sedemsedežnika, sta pa dodatna sedeža v zadku še vedno zgolj zasilne narave, tja pa boste brez negodovanja posedli zgolj otroka. Grajo si zasluži vstop v tretjo vrsto, saj je podiranje klopi v drugi zelo težko opravilo, Teža klopi je namreč prevelika za manevriranje šibkejšega spola ali otrok.
Glede prostora je tako, da ga v veliki meri določa postavitev (ali ne) dodatnih sedežev. V najboljšem primeru je prostora za 710 litrov. Prtljažni rolo si zasluži manjšo grajo, saj ga ovirajo varnostni pasovi tretje vrste sedežev.
Hvalevreden menjalnik
Pod pokrovom se po novem namesto ostarelega VW-jevega dizla z vbrizgom po sistemu tlačilka šoba, vrti Peugeotov 2,2-litrski z vbrizgom po skupnem vodu. Motor se mu vsekakor poda, je pa kljub skupnemu vodu predvsem v mrzlih jutrih dokaj robat.
Zelo dobro se odreže menjalnik z dvojno sklopko, ki ga je outlander prevzel iz lancerja evo. Ta doda nekaj potrebne športne note, saj premore menjalne naperke za volanom, v športnem načinu pa se le malo zaganja.
Slaba stran je, da nekoliko dvigne porabo, ki je na testu znašala za razred zgolj podpovprečnega 9,7 litra plinskega olja, še posebej če povemo, da s priganjanjem nismo ravno pretiravali.
Glede pogona je bil outlander že prej povsem konkurenčen večini v razredu, zato tega niso spreminjali, pod črto pa to pomeni v osnovi navor speljan na prednji kolesni par, z zasukom gumba se del potrebnega navora hipoma prenese tudi na zadnji par, z dodanim zasukom pa ga lahko tudi zaklenete v razmerju 50:50.
Konkurenčen tudi glede cene
Če outlanderja štejemo v zgornji srednji razred suvov, potem je njegova cena konkurenčna, še posebej če upoštevate, da gre za najbolje opremljeno različico. Je pa res, da s ceno nad 40 tisočaki v račun pridejo tudi že podobno veliki izdelki prestižnejših znamk.
PODATKI O VOZILU (Mitsubishi outlander 2,2 DI-D TC-SST insytle)
Motor: 2.179 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 115 kW (156 KM) pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 380 Nm pri 2.000 vrtljajih na minuto
Poraba: 9,7 litra/100 km
Zmogljivosti: 200 km/h, 10,8 sekunde od 0−100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.665 x 1.800x 1.680, medosna razdalja 2.670, prtljažnik (v litrih): 771
Cena: 40.990/41.490 EUR