Če so bili Geelyjevi dosedanji modeli primarno razviti za kitajski avtomobilski trg in so jih pozneje prilagodili za prodajo v tujini, je geely EX45 bil že od začetka razvit z mislijo na potrebe različnih trgov. Med drugim se ponaša tudi z odličnimi rezultati na preskusih testnih trčenj evropske agencije Euroncap in avstralske Australia NCAP.

Električni športni terenec se z dolžino 4,615 metra., širino 1,901 in višino 1,670 metra ter medosno razdaljo 2,750 metra uvršča v segment C SUV, v katerem tekmuje z avtomobili, kot so volkswagen ID.4, škoda enyaq ali BYD atto 3. Z notranjo prostornostjo sega celo v višji segment D SUV. Soliden je tudi prtljažnik, ki v osnovi meri 302 litra. V vdolbini od dnom je še 108 litrov prostora, povečati pa ga je mogoče na solidnih 1.877 litrov.
Kar 67,2 odstotka vozila predstavlja potniška kabina. Ki je solidno opremljena, med drugim tudi s 3-stopenjskim prezračevanjem in ogrevanjem prednjih sedežev, možnostjo masaže in vsestransko nastavitvijo. Izstopa predvsem nastavljivi naslon za noge sovoznika, ki sedež spremeni v pravi ležalnik. Za zračni občutek kabine poskrbi tudi velika panoramska streha, za dobro počutje pa ambientalna svetloba z 256 odtenki.

S precej zaobljenimi oblikami karoserije so dosegli zelo ugoden količnik zračnega upora 0,269. Karoserijo sicer med drugim krasijo tudi polni led žarometi ter svetlobni trak na zadku, ki je širok kar 1,47 metra.
Pomembna je tudi nosilna struktura karoserije, predvsem osrednji spodnji del, na katerem so nosilni elementi zliti z elementi baterije. Takšna kombinacija poskrbi za dobro zaščito baterije ter boljšo vzvojno trdnost karoserije, dinamično vožnjo zaradi nizkega težišča ter dodatni prostor v kabini. Platforma omogoča tudi vgradnjo priključno hibridnega pogona, ki bo pozneje tudi na voljo na drugem modelu.

Baterija prihaja iz Geelyjevih razvojnih laboratorijev, gre pa za "short blade" tip s kemijo LFP, ki omogoča hitrejše polnjenje in praznjenje in sprošča večjo moč. Razpolaga s kapaciteto 60,2 kilovatne ure in omogoča do 430 kilometrov dosega v skladu s ciklusom WLTP. Na hitri DC polnilnici se v 10 minutah napolni za dodatnih 135 kilometrov vožnje, s 30 na 80 odstotkov se napolni v 20 minutah, z 10 na 80 odstotkov pa v 28 minutah. Pri Geelyju se pohvalijo, da izstopa tudi z vzdržljivostjo. Možno je tudi delovanje v režimih V2L in V2V.
Za pogon skrbi spredaj vgrajeni elektromotor z močjo 160 kilovatov in zagotavlja pospešek v manj kot sedmih sekundah do 100 kilometrov na uro. Motor tehta le 79,8 kilograma in se pohvali z več kot 90-odstotnim izkoristkom energije.

Avtomobil je samostojno povezan s spletom, infozabavni sistem in digitalno armaturno ploščo ter projekcijskim zaslonom pa podpirajo zmogljivi računalniški čipi, ki jih izdelujejo pro Geelyju. Možna je tudi uporaba aplikacije na telefonu. Vrhunski je tudi zvočni sistem z močjo 1.000 vatov, nabor asistenčnih sistemov pa vsebuje vse, kar je danes pričakovano.
Pri slovenskem uvozniku so se odločili, da bodo v začetku ponudili popolnoma opremljeno različico geelyja EX5 MAX, za katero bo treba po ceniku odšteti 42.990 evrov, po odštetju subvencije pa se plačilo zmanjša na 36.490 evrov. Kasneje bo na voljo tudi manj opremljena različica PRO. V Slovenijo bo do konca leta predvidoma pripeljalo 40 do 50 geelyjev EX5.

🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Sem naletel na cenik rabljenih avtomobilov na Kitajskem... Vse od rahlo hibridnih, hibridnih, do popolnoma električnih modelov. Tam najcenejši je Chery Tiggo 4 Pro l.2023, 14.144 km za 6.900 €, najdražji pa Mercedes C200L l.2024, 29.000 km za 34.500 €.… ...prikaži več Vmes pa še npr., Geely Coolray l.23 32.186 km za 8.000 €, Tesla Mod. 3 l.24, 37.000km za 19.300 €, BYD Seal l.23, 43.452 km za 14.900 €, Audi A4 l.23, 40.233 km za 24.800 €, BMV 320 l.23, 25750 km za 21.000 €, Zeekr 001 l.23, 64.373 km za 20.456 €
No pa še komentar o vozilu. z 60 kilovatno baterijo bo prevozil več kot 400 kilometrov? Ja seveda....