Vodja prodaje za blagovno znamko MG Motors v Sloveniji Tilen Hojč pravi, da znamka z novincem MGS5 EV vstopa v novo dobo elektrifikacije flote. Avtomobil je nov, vendar nadaljuje rdečo nit, ki jo je med drugim vlekel tudi kombilimuzinski električni avtomobil MG4, ki bo kmalu tudi dobil naslednika.

MGS5 EV je na neki način naslednik MG ZS EV, ki je pri nas oral ledino kitajskim električnim avtomobilom, saj se uvršča v isti segment B SUV, čeprav v njegov zgornji del po prostornosti, ima pa tudi veliko lastnosti MG4, s katerim si navsezadnje deli tudi vozno in pogonsko platformo. Kot tak stopa v velike čevlje, saj je MG4 na 130 avtomobilskih trgih po svetu našel že več kot 200.000 lastnikov.
V prostorskem vrhu segmenta
MGS5 EV se torej uvršča v segment električnih križancev B SUV, v katerem tekmuje s hyundaijem kono EV, kio EV3, volvom EX30, opel mokko-e, ford pumo gen-E in podobnimi avtomobili. Ko gre za mere, se uvršča v vrh razreda, saj v dolžino meri 4,476, v širino 1,849, v višino pa 1,621 metra, medosna razdalja pa meri 2,73 metra. Vrata prtljažnika so lahko tudi električna z več načini odpiranja.

To se pozna tudi v notranjosti, kjer je pred zadnjo klopjo za 935 mm prostora za kolena, prtljažnik pa v osnovi razpolaga s 453 litri, povečan z zlaganjem klopi v razmerju 60:40 pa z do 1.441 litri prostornine.
MGS5 EV z opremo comfort in šibkejšo kombinacijo pogona bo na voljo za 31.490 evrov, enako opremljen z močnejšo kombinacijo pogona pa za 34.490 evrov. Za boljše opremljeni MGS5 EV luxury bo treba odšteti 36.490 evrov. Uvoznik v kombinaciji s financiranjem ponuja 2.100 evrov popusta, ki tudi za najdražjo različico cenovno mogoči pridobitev eko subvencije. Na voljo bo šest barv karoserije, za katere bo, z izjemo osnovne arktično bele, treba odšteti 500 evrov dodatka. Uvoznik letos računa na prodajo 50, prihodnje leto pa 100 avtomobilov.
Na karoseriji z aerodinamičnim količnikom 0,27 spredaj izstopajo dvodelna spodnja maska, ki je oblikovana po vzoru roadsterja MG cyberster in jo obdajata reži za dovod zraka pod dno za boljšo aerodinamiko ter integrirani led žarometi z led dnevnimi lučmi s kockasto zasnovo. Zadaj so opazni predvsem spojler spojler s tretjo zavorno lučjo, srebrni difuzor, ki dopolnjuje srebrne letvice na boku, ter svetlobni trak, ki povezuje luči in logo.

V notranjosti izstopajo že znani trikraki volan s stikali po zgledu igričarskih konzol, ter dva zaslona, ki sta serijska v obeh stopnjah opreme. 10-palčni zaslon merilnikov je zasnovan na novo in razdeljen na pet con. Na prvi se prikazujeta stanje baterije in doseg, na drugi delovanje asistenčnih sistemov, na tretji hitrost, na četrti infotainment, na peti pa moč pogona v danem trenutku.
Na novo je urejen tudi vmesnik 12,8-palčnega zaslona infozabavnega sistema, pod katerim je tudi nekaj fizičnih stikal. Na sredinskem grebenu je ostal znani okrogli regulator voznih načinov, ob njem pa sta dve držali lončkov in odlagališče za pametni telefon, ki je v višji opremi opremljen tudi z induktivnim polnjenjem baterije.

Izboljšana tehnika
Tehnična osnova je bolj ali manj enaka kot v kombilimuzini MG4. To pomeni zadnji pogon z razdelitvijo mase 47 odstotkov spredaj in 53 odstotkov zadaj, ki pripomore tudi k dobri dinamiki in vodljivosti avtomobila. MGS5 EV se pohvali tudi z razmeroma majhnim obračalnim krogom 10,53 metra.
V primerjavi z MG4 je izboljšan elektromotor, ki hitreje razvije polno moč 125 ali 170 kilovatov in 250 ali 350 njutonmetrov navora. MGS5 EV lahko zato do 100 kilometrov na uro pospeši v 8 oziroma 6,3 sekunde. Inženirjem je z izboljšanjem ležajev in drugih mehanskih delov uspelo za 25 odstotkov zmanjšati tudi mehanske izgube zaradi trenja.

Šibkejši motor, ki je na voljo le s cenejšo različico opreme comfort, deluje v kombinaciji z baterijo LFP s kapaciteto 49 kilovatnih ur, ki zadostuje za do 340 kilometrov dosega. Močnejši motor, ki je na voljo z opremama comfort in luxury, se napaja iz NCM baterije s kapaciteto 64 kilovatnih ur, ki zadostuje za doseg do 480 kilometrov.
Manjša baterija se na DC polnilnici z močjo 120 kilovatov z 10 do 80 odstotkov kapacitete napolni v 24 minutah, večja baterija pa za enak dosežek na polnilnici z močjo 139 kilovatov potrebuje 28 minut. Bateriji sta sicer tudi izboljšani z boljšim nadzorom nad notranjim tlakom, ki jima izboljšuje trpežnost.
