Avto
9 ogledov

Ne mara bencinskih črpalk

Audijeva tehnika ni poceni, a tudi druge dobre stvari niso.
1/48
Žurnal24 main
Audijeva petvratna trojka ni nikakršna novost na tržišču, zato smo v ospredje postavili 1.9-litrski TDIe DPF dizelski motor, ki se je na testu izkazal za zelo ekonomičnega.
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: majhna poraba, kakovostni materiali in izdelava, vozne sposobnosti;

Minusi: Glasen motor, cena, premajhen prtljažnik.

Spoznavali smo se z audijevo petvratno različico modela A3 1.9 TDIe DPF (77kW/105 KM) sportback, ki združuje eleganco kupeja in raznovrstnost vozila s petimi vrati, sofisticirano tehnologijo, dobro dinamiko vožnje in kar je zelo pomembno majhno porabo.

Lepotni popravki pri ingolstadski trojki so se nanašali na izboljšanje karoserije. Sprednji spodnji del in različni elementi na avtomobilu težijo k boljši aerodinamiki vozila in manjšemu zračnemu uporu, k manjši porabi goriva pa prispevajo tudi 16-palčne pnevmatike dimenzij 205/55 z boljšim kotalnim uporom. Audijevega najmanjšega aduta boste tudi v mraku takoj prepoznali. Če ne po značilni motorni maski, ki sega skoraj do tal, pa po modernejših svetilih, ki imajo tako kot večji bratje tipične led diode, implementirane med ksenonska svetila.



Toliko o zunanjosti, ki je bila tokrat sekundarnega pomena, o notranjosti pa lahko dodamo le, da je, kot je to v navadi pri Audiju, polna kakovostnih materialov, ki so dobro vključeni v celoto, plus pa lahko dodamo še prilagodljivosti in kvaliteti izdelave. V ospredju je bil štirivaljni dizel 1,9 TDI z neposrednim vbrizgavanjem goriva in turbopolnilnikom na izpušne pline, ki so mu dodali črko e, e - kot ekonomičnost. S tem mislimo na manjšo porabo goriva in nižje emisije ogljikovega dioksida. Proizvajalec obljublja redko ustavljanje na bencinskih črpalkah, po tovarniških podatkih pa naj bi bila povprečna poraba na 100 prevoženih kilometrov vsega 4,5 litra dizla. Prvo lahko potrdimo, saj lahko ob varčni vožnji z enim tankom prevozite več kot tisoč kilometrov, medtem ko drugi tezi kljukice ne moremo podeliti. Pod pet litrov povprečne porabe nam ni uspelo priti, je pa ta znašala še vedno zelo skromnih 5,1 litra.



Vozne karakteristike lahko označimo kot zelo pozitivne. Kljub temu, da ima petstopenjski ročni menjalnik trojke z oznako e za TDI daljša prestavna razmerja med tretjo in najvišjo predstavo, pa zmore spodobnih 194 km/h in pospešek 11,7 sekunde.

Zamere letijo le na precej glasen motor, še vedno premajhen prtljažnik in visoko ceno. Osnovna različica kompaktnega petvratnega audija stane 24.562 evrov, medtem, ko se cena testnega modela z dodatki, kot so strešne letve črne barve, tempomat, voznikov informacijski sistem in žarometi ksenon plus, povzdigne na 28.022 evrov.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.