Avto
101 ogledov

Ne znajo pregledati niti amortizerjev

Zamenjava filtra za zračenje, pregled in polnjenje klimatske naprave s plinom va Žurnal24 main
"Stanje na tehničnih pregledih ni dobro. Izvajajo se površno, nekatere delavnice niso opremljene skladno z predpisi," nam je povedal vršilec dolžnosti direktorja AVP Franc Pojbič.


Franc Pojbič
je prejšnji teden tudi sam z izrednim nadzorom želel ugotoviti dejansko stanje na tehničnih pregledih, lotil pa se je nepravilnostih v šolah vožnje, zaradi katerih bodo nekatere ostale brez licence, o čemer smo poročali v petek. Pojasnil nam je tudi ugotovitve pri izrednem pregledu dela na tehničnih pregledih vozil.

Večina izvajalcev tehničnih pregledov nima lastnega sistema notranjega nadzora, da bi nadzirali in obvladovali lastno dejavnost. V nekaterih primerih kadri, kot so kontrolorji in vodje, pri izrednem pregledu niso imeli ustreznega potrdila o strokovni usposobljenosti, ki ga morajo na določeno časovno obdobje obnavljati.

Površen pregled


Pojbič pojasnjuje, da so pri pregledu ugotovili, da so zapisniki o tehničnih pregledih neustrezno in nepopolno vodeni. "V rubrikah, kot je vizualni pregled vozil, sploh ne piše ničesar. Pnevmatike so eden od bistvenih elementov za udeležbo na cesti. Velikokrat letnice pnevmatik sploh ne pogledajo, pa čeprav vemo, da je trajnost pnevmatike pet let. Imam občutek, da se pri pregledih zanašajo le na to, kar pokažejo instrumenti,“ pojasnjuje in dodaja, da v nekaterih delavnicah manjka tudi periferna oprema za izvajanje posamičnih meritev.


Še več. Ponekod nekateri sploh  ne znajo pregledati amortizerjev, o neustrezni usposobljenosti pravi Pojbič, ki je spregovoril tudi o podkupninah na tehničnih pregledih: "Jasno, da to obstaja. Eden od zaposlenih je dejal, da dobiva ponudbe, a je težava, ker takih ljudi ne prijavijo. Ne samo da govorijo, da so podkupnine, ampak podkupuje se. To je v svojih preiskavah ugotovila tudi policija. Pričakujemo njihovo poročilo, kjer bo jasno, koliko kršitev so ugotovili v zadnjih dveh letih in pol.“

Komentarjev 8
  • Žurnalček 15:57 12.november 2013.

    Tale Pobič velik ne mal serje o gumah. Gume oz. njihove lastnosti so izražene v oznakah , ki pa ni 4 mestna številka datuma izdelave ampak z oznako za kakšno hitrost in nosilnost so narejene. Samo bebec bo vozil 220km/h ...prikaži več z novimi gumami , ki imajo zgornjo mejo 210km/h. Ja res pa je , da potem 5 let stara guma ni več glih za voziti se z njo na njeni mejni hitosti. Če se zavedaš kakšne gume imaš na avtu , je ves problem rešen. To je isto kot , da ne bi vedel , da z 1000cm/3 avtom z takim motorjem , ne moreš oprehiteti kamiona v 5 sekundah.

  • kekec3778 20:44 10.julij 2013.

    Pa kaj ta g. Pojbic se spozna tudi na amortizerje traktorjev? Pa kajse ta res spozna na vse? Pa ga dajmo za predsednika vlade, pa se bodo vse tezave resile, saj on se itak na vse spozna.

  • Žurnalček 17:04 10.julij 2013.

    Če voziš in se držiš striktno omejitev , je popolnoma vseeno kakšne gume imaš gor. Od starosti do izrabljenosti.. Zato mi je pri vulkanizerjih najbolj smešno , ko starčkom tolmačijo gromozanske razlike med raznimi gumami , za njih bi bla ...prikaži več pa tud lesena kolesa dobra, da karikiram. Tale pametnjakovič pa misli , da so vsi na dirki F1 , ne pa na cestah , kjer plavci samo čakajo , da te opičijo za svoj regres. Vizuelna zunanjost avta? Pa ta je res mal fuknjen. Če se mi zahoče ga pobarvam na vsakih 5cm z drugo barvo, zapeljem v prah in kaj mi kdo more . Malo pobunkana zunanjost ? Pa v Franciji sploh v Parizu sploh ne klepajo manjših poškodb , ker se enostavno ne splača. Kaj če bi bil avto pa že narejen v takšni obliki. Jaz imam na zunanjosti avta poškodbe v vrednosti 500-600 € in naj dam sedaj po njegovem popravljat , avto je pa cel vreden 600. € . Mene poškodbe ne motijo . Tistega , ki ga izboklina ali udrtina moti, naj pa popravlja , če ima denar.