Citroënovi izvedenki C5 in C6 HDi 240 FAP sta storili nov korak naprej na področju ugodja, s funkcijami na področju užitka, tišjega delovanja in boljših zmogljivosti, pri tem pa hkrati nudita manjšo porabo goriva in emisije CO2 za 12 do 15 odstotkov. Na motorju V6 so bile potrebne korenite spremembe. Gibna prostornina zdaj dosega tri litre in je bila ob optimizaciji deležna različnih posegov: nov sistem neposrednega vbrizgavanja po skupnem vodu (common-rail) tretje generacije, zgorevalne komore nove generacije, sistem dveh turbokompresorjev s spremenljivo geometrijo omogoča kompresijsko polnjenje, povratno vodenje izpušnih plinov in sistem za rekuperacijo energije pri upočasnjevanju. Motor zdaj razvije moč 177 kW (ali 240 KM po normi CEE), kar je 18 odstotkov več, in doseže največji navor 450 Nm pri 1600 vrt/min. Še vedno je vgrajen s šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom, poraba pri kombinirani vožnji pri obeh vozilih znaša 7,4 l/100 km, emisija plina CO2 pa 195 g/km, kar je od 12 do 15 odstotkov manj. Mehanski sklop ustreza bodočim normam za zmanjšanje emisije Euro V.
2
ogledov