Na pisti se je tokrat znašlo šest avtomobilov, med njimi so štirje prejeli najvišje število petih zvezdic, čeprav bi bilo po starem ocenjevanju stanje drugačno.
Pet zvezdic so prejeli mazda6, mitsubishi lancer, toyota avensis in toyota IQ, štiri pa citroën C3 picasso in subaru impreza. Bistvo novih pravil je razširitev kriterijev, po katerih lahko avtomobil prejme maksimalno število točk. Doslej je organizacija vsak preizkušan avtomobil ločeno ocenila z zvezdicami v treh različnih kriterijih, v varnosti odraslih potnikov, varnosti otrok in varnosti pešcev, pri čemer je v javnosti največ štela le prva ocena.
Štiri kategorije, ena ocena
Po novem pa so zvezdice podeljene le na podlagi skupne ocene iz vseh treh kategorij in
dodatne nove kategorije varnostnih pripomočkov. V tej nadzirajo vgrajenost pripomočkov, kot so
sistem ESC ali omejevalnik hitrosti. Pomembno je, da avtomobil ne more več prejeti petih zvezdic,
če vsaj 85 odstotkov njegovih različic nima standardno vgrajenega ESC, v preostalih 15 odstotkih pa
ni ponujen vsaj kot opcijska oprema. Pri ocenjevanju varnosti odraslih je nov še preizkus varnosti
sedežev pri trkih od zadaj (whiplash test).
Zvezdice že manj radodarne
Da nova pravila že vplivajo na končni rezultat, se je izkazalo v primerih C3 picassa in
impreze. Pri varnosti odraslih sta oba dosegla zelo dober rezultat, vendar jima je manko varnostnih
pomagal preprečil, da bi prejela vseh pet zvezdic. Po drugi strani se je mazda6 v varnosti odraslih
izkazala najslabše, a je zaradi dobrih ocen v ostalih kategorijah brez težav osvojila maksimalno
število zvezdic.