V primerjavi s predhodnikom, ki je leta 2002 nasledil model Z3, novinec deluje manj surovo in bolj elegantno. Sprednji konec še vedno deluje športno-agresivno, na njem kraljujeta ledvički, ki se nadaljujeta v razpotegnjena svetila. Od strani tudi ni govora o dolgčasu.
Poudarjena ramena in boki skladno preidejo v zadnji del, ki so mu v primerjavi s predhodnikom posvetili precej več pozornosti. Na njem najdemo zanimivo oblikovana svetila po meri zadnjih oblikovalskih smernic s še bolj zanimivim učinkom. Pokrov prtljažnika je na sredini nekoliko izbočen zaradi večje prostornosti.
Nova ureditev notranjosti
Drugačna je notranjost, ki predvsem glede sredinske instrumentalne plošče odstopa od sicer
zelo ergonomskih, a tako rekoč uniformiranih rešitev v modelih
BMW
. Gumbi za upravljanje ogrevanja in druga stikala so odslej ujeti v krogih, nad
njimi je navigacijsko-informativni zaslon, ki se ob neuporabi pospravi v armaturko. Ne manjka niti
iDrive, ki pa je nekoliko spremenjen v primerjavi s tistim iz nove generacije 7. Vse skupaj pa še
vedno deluje zelo čisto in s poudarkom na vožnji.
Platna ni več
Največja sprememba novinca je gotovo streha. Tudi Z4 sledi seriji 3, pri kateri se je
platnena streha že umaknila trdi. Lahko zapišemo, da se po fotografijah sodeč trda streha
roadsterju lepo poda, proizvajalec rešitev hvali tudi zaradi boljše vidljivosti. Streha se iz
prtljažnika raztegne ali pospravi v 20 sekundah.
Trije motorji
Z4 bodo poganjali trije motorji v povezavi z ročnim šest- ali avtomatskim sedemstopenjskim
menjalnikom z dvojno sklopko. V skladu s prenovljenim načinom poimenovanja BMW-modelov se vstopna
različica imenuje sDrive23i (šestvaljnik z 150 kW/204 KM). Naslednja je sDrive30i (trolitraš s 190
kW/258 KM, 5,8 sek. do 100 km/h).
Vrhunec ponudbe je sDrive35i, v katerem trem litrom prostornine do 225 kW/306 KM moči pomaga dvojni turbo. Do prve stotke z ročnim menjalnikom potrebuje 5,2 sekunde, avtomatika je hitrejša še za pol sekunde. O legi glede na poreklo verjetno gre verjeti, da bo nudila obilje športnih užitkov.
Več o cenah in začetku prodaje bo znanega po detroitskem avtosalonu.
VIDEOPREDSTAVITEV NOVI Z4: