Avto
4 ogledov

Okretni mali meščan

Subaru justy je poskočni mestni malček, lepih oblik in prostorne notranjosti.
1/11
Žurnal24 main
Tokrat smo v roke dobili vročo Subarujevo novost, petvratni kompaktni justy, mestnega malčka, ravno pravšnjega za vijuganje po ozkih ulicah in trgovskih središčih.
 

PLUSI, MINUSI

Plus: prostorna notranjost, okretnost, bogata oprema, lep videz.

Minus: ceneni videz osrednje konzole, hrupen motor, prestavna ročica, cena.

Tipična japonska oblika, visoke linije in odrezan zadek imajo svoje prednosti ter slabosti, ki se pokažejo, ko se usedemo za volan petvratnega urbanega malčka. Prednost pred zunanjostjo bomo namenili notranjosti.

Prostornost je ena od odlik novega Subarujevega štirikolesnika. Kljub le 3,6 metra dolžine se bodo v njem udobno počutili tudi visokorasli potniki, celo na zadnji klopi, ki je pomična. Če k temu prištejemo še višino sedežev, ki je 590 milimetrov, in okoli 80-odstotni kot odpiranja vrat, lahko dodamo, da z vstopom v malčka ne bi smeli imeti težav niti starejši ter manj okretni ljudje. Pohvalili bi še priročne in številne odlagalne površine in bogato opremo, ki jo premore malček. Tu je klimatska naprava, soliden audiosistem s tovarniško CD-enoto, električni pomik stekel spredaj in zadaj, štiri zračne blazine spredaj, dve zadaj, za varnost pa poleg sistema proti blokiranju koles (ABS) na pomoč priskoči še sistem elektronske porazdelitve zavorne sile (EBD).



Minus si zasluži na oko ne preveč estetska plastika na osrednji konzoli z merilniki, ki dajejo priokus manjvrednosti, enako velja za prestavno ročico. Privaditi se je treba tudi na položaj sedenja za volanom. Prtljažni prostor (225 litrov) je dovolj velik, da zadovolji potrebe nakupovanja. Tudi tedenskega, če podremo zadnjo klop. V tem primeru prostornina naraste na 630 litrov.

Novega justyja poganja 1,0-litrski tricilindrski motor, ki razvije najvišjo moč 51 kW/70 KM, kar je več kot dovolj za dostojno pospeševanje po mestnem središču. Slabša stran je menjalnik, ki ni dovolj natančen, in moteč hrup, ki ga ustvarja motor. Lega na cesti je zadovoljiva, a le ko se vozimo po mestu. Na odprti cesti se pri večjih hitrostih avtomobil ne vede suvereno. Pa nič ne de, saj je narejen za mestna središča, kjer se je treba znajti na manjšem prostoru.



Če zaključimo: justy za obrtnike ali adrenalinske zanesenjake ni primeren. Vanj naj bi se zaljubili tisti, ki jim je ljubše nakupovanje v mestnem središču, tam, kjer bodo lahko parkirali v "luknji", po vrnitvi pa vanj zložili vse stvari, ki jim bodo olajšale denarnico. Denarnico bo v primeru nakupa olajšal tudi justy. Testnik stane okroglih 11.700 evrov. Še poraba: ta je bila testu sedem litrov na sto kilometrov.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.