Avto
36 ogledov

Peugeot partner in partner teppe v korak s časom

Peugeot Partner
1/11
Saša Despot
Na prvi vožnji smo se spoznavali s prenovljenim peugeotom partnerjem za poklicne voznike, ki je na voljo tudi kot popolnoma električni model, a pri nas ne bo naprodaj. Prenovljen je tudi družinski enoprostorec partner tepee, ki je na voljo s petimi ali sedmimi sedeži. Novosti so tehnološke in stilske.

Peugeot partner in partner tepee sledita oblikovalskemu slogu, ki ga je lani spisal dostavnik boxer. To pomeni, da imata novo masko umeščeno nad novim odbijačem. Nove so zaščitne obloge, umeščene na rob odbijača, ki jih lahko v primeru prask ali manjšega trčenja zamenjamo. Odvisno od nivoja opreme so na voljo dnevne led luči. Za doplačilo pri Peugeotu za partnerja ponujajo možnost prilagajanja zunanje podobe osebnim željam z dvema paketoma za lepši videz. Od drugega nivoja opreme dalje je prednji odbijač v barvi karoserije.

Tudi sistem za samodejno zaviranje pri nizkih hitrostih

Spremembe v notranjosti se nanašajo na boljšo končno obdelavo barv in materialov. Očem prijetnejša so nova oblazinjenja. Notranji arhitekti so z novimi tehnologijami poskrbeli za modernejši videz potniškega prostora. Prenova prinaša telematsko opremo z barvnim 7-palčnim zaslonom na dotik (SMEG), umeščenim na sredini armaturne plošče. Zaslon omogoča dostop do raznih funkcij vozila: potovalni računalnik, avtoradio AM/FM ali digitalna funkcija DAB (digitalna zvokovna radiodifuzija za doplačilo), predvajanje glasbenih datotek iz juke boxa (vgrajeni trdi disk) ali mobilnih naprav, prostoročno telefoniranje in navigacije. Navigacijski sistem je na voljo za doplačilo. Nudi tudi prikaz vrednosti omejevalnika hitrosti vozila in prometnih informacij z zemljevidi Evrope.

Do tri tisoč litrov prostora

Potovalni partner tepee je na voljo s petimi ali sedmimi ločenimi sedeži, s tremi odstranljivimi sedeži v drugi vrsti, in še z dvema prav tako odstranljivima sedežema v tretji vrsti pri izvedenki s sedmimi sedeži. Prtljažnik ima raven pod in prostornino ki sega od 675 do 3000 litrov.

Od sistemov povezljivosti pri obeh različicah izpostavljamo najbolj pomembnega MirrorScreen, ki omogoča vzpostavitvi povezave s pametnim telefonom, združljivim s funkcijo Mirrorlink® ali Carplay®, podvojitev prikaza mobilnih aplikacij na velikem zaslonu na dotik vozila.

Pomembna novost je uvedba tehnologije Active City Brake (samodejno zaviranje v mestu ob nevarnosti naleta, ki bo za doplačilo še pred koncem leta na voljo od drugega nivoja opreme dalje), ki postaja eden ob obveznih pripomočkov v vozilih in dokazano preprečuje nesreče. Samodejno do popolnosti zavira do hitrosti 15 km/h, pri hitrostih od 15 km/h do 30 km/h pa z zaviranjem ublaži posledice naleta. Vozilo ima vgrajeno lasersko zaznavalo kratkega dosega (Lidar: Light Detection and Ranging), ki je nameščeno na zgornjem delu vetrobranskega stekla, zaznava vozila, ki vozijo v isto smer ali stojijo pred vozilom.

Peugeot Partner | Avtor: Saša Despot Saša Despot


Na zadku je lahko kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, za pomoč pri parkiranju ima lahko vgrajene parkirne senzorje spredaj in zadaj. Svoje mesto v partnerju in partnerju tepee je našel tudi uveljavljen Peugeotov sistem za izboljšanje oprijema (Grip control), ki ponuja pet načinov prilagajanja različnim voznim podlagam. Izvedenka outdoor ponuja tri posamične in odstranljive sedeže v drugi vrsti ter stranski varnostni blazini v prvi vrsti sedežev.

Pestra izbira pogonskih agregatov

Peugeot je partnerju tepee in partnerju namenil motorje zadnje generacije, ki ustrezajo ekološkemu predpisu Euro 6. Od lansiranja dalje bo za partnerja tepee na voljo sedem bencinskih motorjev VTi in dizelskih motorjev BlueHDi, za partnerja pa skupaj šest pogonskih motorjev. Razpon moči je za oba modela enak, od 55 kilovatov 75 (KM) do 88 kilovatov moči (120 KM). Menjalniki so trije, petstopenjski ali šeststopenjski ročni in robotiziran šeststopenjski ročni menjalnik.

Peugeot Partner | Avtor: Saša Despot Saša Despot


Pri izvedenki z 1,6-litrskim BlueHDi dizelskim motorjem z 73 kilovatov moči (100 KM) so v primeru partnerja tepee izpusti CO2 109 g/km, partner z izvedenko 1,6-litrskega BlueHDi 100 S&S v kombinaciji z ročnim kot tudi robotiziranim ročnim menjalnikom, pa v zrak na kilometer poti izpusti 106 g/km CO2. Prihodnje leto bodo v motorno ponudbo partnerja tepee vključili trivaljni turbo bencinski motor 1.2L PureTech z 81 kilovatov moči (110 KM).

Potniški model pod 15 tisočaki

Cene za potniški partner tepee se na bencinski strani začnejo pri 14.903 evrih za petsedežno različico, dodatna sedeža staneta 675 evrov, najcenejši dizel stane 16.683 evrov.

Za tovorni partner furgon je treba v kombinaciji s krajšo različico (L1) in bencinskim motorjem odšteti 16.592 evrov, za daljšo različico (L2) in bencinskim motorjem pa 14.762 evrov.

Cene za krajšo različico (L1) z dizelskim motorjem se na ceniku začnejo pri 16.592 evrih, za daljšo (L2) v kombinaciji z petimi sedeži in dizelskim motorjem pa pri 18.056 evrih.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.

Sorodne novice