Golf plus se svetovni javnosti uradno predstavlja v Bologni. V primerjavi s predhodnikom, ki mu ni uspelo doseči napovedi o četrtinskem deležu med prodajnimi številkami golfa, se razlikuje po večjih merah in športnejšem značaju. Sprednji del je skoraj povsem povzet po golfu VI, kar prinaša ožja svetila s standardno vgrajenenimi dnevnimi lučmi.
Prav tako je nižja silhueta vozila z novimi strešnimi nosilci, spremenjen je zadnji konec s svetlejšimi LED svetili. Pri zunanjosti velja omeniti 18-palčna platišča, ki so tudi na seznamu doplačil, prvič bo na voljo tudi asistenca za parkiranje.
Notranjost je v glavnem povzeta po običajnem golfu, kar pomeni obilico udobja in
zelo dobro ergonomijo. Seveda je prostornejša, nekateri dodatki, kot je bela osvetlitev merilnikov,
krom ali številne različice volanskega obroča pa golfa plus dvigajo še višje po lestvici in
spominjajo na passata CC.
Glede motorjev in menjalnikov ni presenečenj, jedro bodo sestavljali 1,4 TSI in 2,0 TDI
motorji, poleg pet- in šeststopenjskih ročnih menjalnikov bo na voljo še sedemstopenjski
DSG.
Golf plus torej samozavestno napoveduje večjo vlogo na trgu. Slovenci ga bomo dočakali
aprila, cene pa še niso določene.