Avto
250 ogledov

Popravilo stekel, platišč in karoserije

29 evrov znaša zavarovanje stekel (delni kasko) za renault clio, letnik 2007, pr Žurnal24 main
Preverili smo kaj se da popraviti in koliko stane popravilo stekel avtomobila, poškodb karoserije od toče in platišč.

Vse poškodbe avtomobilskega stekla, ki niso večje od dvoevrskega kovanca je moč popraviti. Pri podjetju Carglass je cena takšnega popravila 99 evrov, na popravilo pa dajejo 10-letno garancijo. Andrej Cergolj iz Cargassa pravi, da se da popraviti vse poškodbe, ki niso v voznikovem vidnem polju ali pa morajo biti od roba karoserije oddaljene vsaj 5 centimetrov. Stranke morajo biti ob popravilu pozorne še na garancijo popravila, saj se v redkih primerih lahko zgodi, da steklo po popravilu spet poči. Cergolj dodaja, da so posledice poškodbe po popravilu sicer še vedno vidne, a je moč kljub temu po popravilu pri zavarovalnici obnoviti delni kasko za zavarovanje stekla.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Prihaja toča
Meseci, ki prihajajo ponavadi zaznamuje toča. Franci Klemen iz podjetja Dent Solutions svetuje, da naj ljudje pri popravilu karoserije poškodovane ob toči izberejo preverjene strokovnjake, ki niso vedno tisti, ki jih svetujejo zavarovalnice. Poceni popravilo je drago popravilo, kakovostno popravljena karoserija pa vozilu ne bo znižala cene. Popravila zaradi toče se začnejo pri nekaj 100 evrih, stranka pa naj na popravila zahteva garancijo. Poleti je največ poškodb zaradi toče, pozimi pa večinoma škoda nastaja na parkiriščih. Nasvet Klemna je tudi, da pri toči pazite na glavo, vse drugo je popravljivo.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Popravilo platišč
Zima pogosto pusti posledice na aluminijastih platiščih. Načeloma se lahko popravi vse, je pa v nekaterih primerih vprašanje upravičenosti stroška. Iztok Kuret iz podjetja Kuret pravi, da so pri njih cene popravila pavšalne, pri popravilu pa uporabljajo enake materiale kot so platišča ali pa najboljše približke. Cena popravila brez ličanja in davka pa je od 20 do 35 evrov. Kuret opozarja, da je v zadnjem času veliko vulkanizerjev kupilo stroje za ravnanje platišč, vendar pa so po njegovem mnenju popravila nestrokovna, platišča pa uničena. Prav tako odsvetuje popravilo platišč, ki so popokala sama od sebe, problematična pa so tudi starejša platišča z velikim odstotkom magnezija in platišča manjših mer.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.