Avto
9899 ogledov

Prve podrobnosti o novi generaciji najbolj prodajanega volkswagna

Volkswagen tiguan tretje generacije Volkswagen
V okviru zadnjih testnih voženj znamka Volkswagen razkriva prve podrobnosti o svojem trenutno najbolje prodajanem modelu: novi tiguan je pred vrati.

Tiguan je že leta najbolje prodajani model znamke Volkswagen. Od premiere SUV-ja jeseni leta 2007 se je zanj po vsem svetu odločilo več kot 7,4 milijona ljudi. V svoji tretji generaciji na voljo z novo razvitim uravnavanjem podvozja in funkcijami iz višjega avtomobilskega razreda, kot so HD matrični žarometi, razkrivajo v Wolfsburgu. Osnova zanj bo nova generacija prečne modularne platforme MQB evo. S priključnohibridnim pogonom bo v prihodnje omogočal električni doseg do 100 kilometrov. Svetovna premiera bo jeseni, tiguan pa bo na trg prišel v letu 2024.  

Volkswagen je za novi tiguan izpopolnil svojo prečno modularno platformo. Nova generacija se imenuje MQB evo. Kai Grünitz, član uprave znamke, direktor tehničnega razvoja je dejal, kaj lahko kupci pričakujejo: "Nova generacija priključnohibridnih pogonskih sistemov z električnim dosegom do 100 kilometrov, najverjetneje najboljše aktivno uravnavanje podvozja v segmentu, kakovost notranjosti na prestižnem nivoju ter prav tako nov infotainment sistem z intuitivnim upravljanjem prinašajo vse, kar vozniki pričakujejo od Volkswagna." 

Volkswagen tiguan tretje generacije | Avtor: Volkswagen Volkswagen

Pregled ključnih novosti

HD matrični žarometi IQ.LIGHT: Razvoj tehnologije HD matričnih žarometov IQ.LIGHT je potekal skupno za modela tiguan in touareg.

Nov koncept prikazov in upravljalnih elementov. Notranjost ima popolnoma novo zasnovo in dizajn. Tako Tiguan na trg prihaja z novo razvitim kombiniranim instrumentom in novim infotainment sistemom. Pomembne funkcije, kot so navigacija, glasba in klimatiziranje, so predstavljene na do 38 centimetrov (15 palcev) velikem zaslonu, kjer jih je mogoče s hitrimi dostopi prilagoditi po svoji meri. Visokokakovostni materiali, novo razviti sedeži in učinkovita zvočna izolacija po zagotovilih VW povečujejo kakovost in udobje. Akustično udobje naj bi bilo primerljivo z vozili iz višjega razreda. Poleg tega je v sredinskih konzolah sedaj na voljo več prostora za shranjevanje.

Tiguan bo v prihodnje na voljo izključno z avtomatiziranim ročnim menjalnikom (DSG). Analogno s Volkswagnovimi modeli ID. bo izbira voznega programa odslej potekala z obvolansko ročico desno od volana z intuitivnim upravljanjem: zasuk naprej v položaj D za vožnjo naprej, zasuk nazaj v položaj R za vzvratno vožnjo, potisk v stran za aktiviranje parkirne zavore. Dodatno so vsi tiguani opremljeni z obvolanskima prestavnima tipkama za volanom.

Platforma MQB evo daje izhodiščno osnovo za novo generacijo prilagodljivega podvozja DCC – opcijskega podvozja DCC Pro z blažilniki z dvema ventiloma. Poleg tega je novi model sedaj serijsko opremljen z upraviteljem vozne dinamike – sistemom iz sklopa MQB, ki je svojo premiero doživel v aktualnem golfu. Sistem upravlja funkcije elektronskih prečnih zapor diferenciala (XDS) in deleže prečne dinamike uravnavanih blažilnikov pri opcijskem podvozju DCC Pro. Posegi v zaviranje posameznih koles in selektivne spremembe trdote blažilnikov zagotavljajo večje udobje in boljše zmogljivosti pri dinamični vožnji skozi ovinke. Krmilne lastnosti so tako bolj stabilne, dinamične in natančne.

Volkswagen tiguan tretje generacije | Avtor: Volkswagen Volkswagen

TDI, TSI, eTSI in eHybrid

S platformo MQB evo bodo v tiguanu lahko vgrajene različne vrste pogonskih sistemov. Tako bodo na voljo turbodizelski motorji (TDI), turbobencinski motorji (TSI), blagi hibridni turbobencinski motorji (eTSI) in priključnohibridni sistemi (eHybrid). Električni doseg novih priključnohibridnih sistemov bo lahko v primerjavi s predhodnikom glede na opremo večji za do 100 kilometrov. Poleg tega bo v vseh različicah eHybrid hitrejše polnjenje z izmeničnim tokom, prvič pa bo serijsko na voljo tudi hitro polnjenje z enosmernim tokom.

Sedeži na nivoju višjega avtomobilskega razreda. Tiguan bo opcijsko na voljo s sprednjimi sedeži ergoActive. Ti med drugim omogočajo pnevmatsko 4-smerno nastavljanje ledvene opore in prav tako pnevmatsko 10-prekatno masažo akupresurnih točk v sedežnih naslonjalih, ki so drugače na voljo samo v modelih višjega razreda. Poleg tega so opremljeni z ogrevanjem in prezračevanjem sedežev.

Novi tiguan je v dolžino zrasel za okoli tri centimetre. Višina, širina in medosna razdalja bodo v primerjavi s predhodnikom ostale skoraj nespremenjene. Prostornina prtljažnika se je povečala za 33 litrov na 648 litrov (pri natovorjenosti do višine naslonjal zadnjih sedežev).

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.