Avto
13 ogledov

Racionalen in varčen

Chevrolet lacetti je dobra izbira za kupca, ki ni preveč zahteven in ima rad rac
1/15
Žurnal24 main
Zunanjost chevrolet lacettija z ničimer ne razkriva korejskega porekla. Naslednik daewoo lanosa je dobil še dizelski motor in ob najbogatejšem paketu opreme platinum predstavlja dobro opcijo za manj zahtevne kupce kompaktnega razreda.
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: cena, opremljenost, poraba, udobje, prostornost

Minusi: menjalnik, mehko podvozje, hrup v višjih vrtljajih, majhen prtljažnik

Odkar je GM kupil korejski Daewoo , se na vse pretege trudi izboljšati podobo in koncept znamke. Rezultat mešanja korejske in ameriške tehnologije so vse bolj zanimivi modeli. Eden od takih je chevrolet lacetti 2.0 TCDi z najbogatejšim paketom opreme platinum , ki smo ga na zurnal24.si preizkusili na testu.

Zunanjost v ničemer na razkriva korejskega porekla. Nevpadljiv prednji konec in pokrov prtljažnika krasi zlat chevroletov križ. Skladna bočna linija in robusten zadnji konec so "skrojeni" v oblikovalskem studiu Italdesign pod vodstvom slavnega Giorgetta Giugiara. Odbijači, kljuke in zunanja ogledala v barvi vozila še zvišajo oceno, spojler na zadku in aluminijasta platišča pa dodajo športen nadih.



Z dolžino 430 centimetrov sodi med daljše avtomobile v svojem razredu in s solidnim medosnim razmikom 260 centimetrov zagotavlja presenetljivo prostranost v potniškem prostoru. To velja tako za prednje sedeže kot zadnjo klop, na žalost pa ne tudi za prtljažnik. Osnovna prostornina je le 275 litrov, ob podrtju zadnje klopi pa zraste na 1045 litrov. Plastika v notranjosti je na prvi pogled cenena in trda, a dobro obdelana in sestavljena. Tudi med vožnjo ne boste izgubljali živcev ob škripanju armature. Oceno pa zbija nekoliko prevelik volanski obroč.

Pod motornim pokrovom je pravi vzrok testiranja lacettija. Dvolitrski dizelski motor s štirimi cilindri v nizu razvije najvišjo moč 89 kW/121 KM in 280 Nm navora ter je enak tistemu v epici in captivi, le da so ga prikrajšali za 30 konjskih moči. Motor je dovolj močan in ima dovolj navora, da 1280 kilogramov težkemu lacettiju omogoča agilnost. Pospešek je zvezen, tako kot se od korejske konjenice pričakuje. Na avtocesti do hitrosti 140 kilometrov na uro ne boste opazili pomanjkljivosti, pri večjih hitrostih pa boste pogrešali šesto prestavo. Posledice so večji hrup, ogrožena pa je tudi sicer solidna povprečna poraba goriva, ki se je na testu vrtela okoli osmih litrov. Slabši del je petstopenjski ročni menjalnik, katerega ročica ima nadpovprečno dolg hod. V vožnji, ki zahteva pogosto menjavanje stopnje prenosa, se pripravite na večjo obremenjenost desne roke.



Podvozje je še vedno mehko, kar je sicer dobro, če ste veliko na avtocesti, saj lepo požira neravnine. Lacceti pa je vseeno kompakt in ne velika limuzina. V njem se bodo dobro počutili racionalni in varčni vozniki, ki se občasno s ceste podajo tudi na neasfaltirano in luknjasto pot. Mehko podvozje in nelagoden občutek pri višjih hitrostih je minus, ko govorimo o varnosti. ABS-sistem in štiri zračne blazine so solidna zavarovalna polica, pogrešali smo le sistem ESP.

Paket opreme platinum nam pove, da gre za najbolje opremljen model v ponudbi. Za povprečnega voznika bi bil seznam opreme morda celo predolg: električni pomik stekel, daljinsko centralno zaklepanje, avtomatska klimatska naprava, z gumbom pomična in ogrevana zunanja ogledala, senzorji za dež, spojler na zadku, aluminijasta platišča, CD-sistem za pet ploščkov, v usnje oblečen volan in prestavna ročica, meglenke ... Lacetti ponuja veliko, in to za ceno 16.760 evrov.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.