Fiat je zapolnil vrzel med 1,3- in 1,9-litrskimi dizli z novima, 1,6-litrskima motorjema, 88 kW (120 KM) in 77 kW (105 KM). Preizkusili smo šibkejšega izmed njiju, ki ima za razliko od močnejšega fiksno geometrijo lopatic turbo puhala.
PREBERITE ŠE: Fiat bravo 1,4 T-jet (110 kW) in 1,8 M-jet (110 kW), Fiat bravo 1,4 T-jet (88 kW)
Podatki o vozilu |
Motor: 1598 ccm
|
Pohvale in kritike
Ostale hvale in graje brava ostajajo podobne kot pri prejšnjih testih. Osnovna oprema
dynamic že v osnovi prinaša obilo športnega videza, za kakšen dodatek, recimo športni volan in
večja platišča, je vseeno vredno globlje seči v žep.
Lega je spodobna za ta razred, podvozje nekoliko trše, a še vedno udobno, kot se za fiate spodobi. 400 litrov prtljažnika v osnovi je nadpovrečno veliko, notranjost je všečna, manj razumljiva je razporeditev nekaterih stikal, tudi informacijski zaslon bi bil lahko bolj prijazen. Za konkurenčnih 16.990 evrov veliko avtomobila.