Avto
6 ogledov

Sveži naboji za malega lancerja

Osvežena podoba, ki spominja na hišno ikono lancerja, in več udobja med vožnjo s
1/25
Žurnal24 main
Osvežena podoba, ki spominja na hišno ikono lancerja, in več udobja med vožnjo sta glavni pridobitvi medgeneracijske prenove colta.
 

PLUSI, MINUSI:

Plusi: drzen nos, volan, okretnost.

Minusi: majhen prtljažnik, neinovativna notranjost.

Colt je v dosedanji podobi na trgu vztrajal od leta 2004, v tem času pa so neposredni tekmeci v B-segmentu večinoma že korenito posodobili ponudbo.

Prenovljen avtomobil v današnjih časih tako pomemben tržni segment lovi predvsem z zunanjim videzom. Sprednji del colta je dobil tako imenovani 'jet fighter' izgled večjega lancerja oziroma najbolj športne različice lancerja X. Tako v oči padejo predvsem zašiljen nos z veliko masko ter ostro ukrojeni žarometi.

Nekaj (pre)majhnih vidnih sprememb je tudi z boka, nova je podoba visoko postavljenih zadnjih luči, vse skupaj pa zaokroži vtis, da govorimo o športniku, ki je doma na mestnih uličicah.

Naš testnik je imel tri vrata in opremo inform, torej drugi paket na štiristopenjski lestvici. To mu je dodalo 15-palčna železna platišča in ročno klimatsko napravo s hlajenim predalom, bolj zanemarjena je ostala varnost (le dve blazini, brez ESC).

Notranjost z oblikovalskega stališča ne sledi zunanji podobi, se pa odkupi z enostavno uporabo. © Andrej Leban

 
Pri trivratnem coltu prav tako ni mogoče vzdolžno pomikati sicer deljive zadnje klopi, zato prtljažnik ostaja pri sicer nekoliko povečani, a še vedno slabo uporabnih osnovnih 186 litrih prostornine. Izboljšani sprednji sedeži ponujajo razredu primerno sedenje, prenovljena sredinska konzola je z ergonomskega vidika uporabna, a tako kot merilniki deluje še vedno preveč plastično in premalo inovativno. Radio je potrebno doplačati.

Volan je informativen, pogled na cesto je dober, le preglednost nazaj je nekoliko slabša, a je pri parkiranju avtomobil še vedno povsem obvladljiv.

Preglednost nazaj nekoliko krnijo široki stebrički. © Andrej Leban

 
Motor streže željam
Colt se na cesti dobro počuti, saj je njegovo podvozje vodljivo, zavore pa zanesljive, le prek neravnin boste tako vi kot avtomobil precej poskakovali. Glede na papirne zmogljivost 1,1-litrskega trovaljnika (55 kW/75 KM in 100 Nm navora) smo bili med vožnjo kar prijetno presenečeni, saj je avtomobil dovolj prožen, določen napredek inženirjev je viden tudi pri zmanjševanju hrupa pri visokih vrtljajih in hitrostih. Ampak teh colt glede na opisano ne mara preveč. Vozniku sta med vožnjo v pomoč še gladko vodljiva ročica menjalnika in ne preveč koristen kazalec, ki svetuje, kdaj prestaviti. Za sto kilometrov kombinirane vožnje je zadostovalo 6,7 litra bencina, kar je dovolj blizu obljubam tovarne.

Testna različica colta je v osnovi vredna 10.440 evrov, dodatna oprema je navrgla še nekaj sto evrov več. Manj od najnovejše konkurence, kot sta recimo fiesta ali i20, a manj tudi po vsebini. Med vabljivimi lastnostmi, ki so vključene v to ceno, je triletno jamstvo.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.