Ibiza je že tradicionalno najbolj prodajan Seatov model. Kupci imajo radi tako športno trivratno kot tudi družinsko petvratno kombilimuzinsko različico.
PLUSI, MINUSI
|
Plus: volan,vodljivost, lega, oprema, videz;
Minus: ni ESP-ja, pri avdio napravi ni vgrajenih klasičnih tipk za menjavanje
programov, premalo prostora na zadnji klopi in v prtljažniku.
|
Preberite še:
|
Prav toliko kot ibiza prepriča s svojo športnostjo ob pogledu od zunaj, velja tudi za pogled v notranjost. Sredinska konzola je obrnjena proti vozniku, kazalci na instrumentalni plošči so globoki izbočeni, tu je še odebeljen športni trikraki volanski obroč in kratka prestavna ročica. Na drugi strani je povsod veliko plastike, ki se sicer dobro zliva v celoto in je videti boljše kot pri prejšnji generaciji. Vseeno se nismo mogli izogniti vtisu, da so končni obdelavi posvetili malo manj pozornosti. Pogrešali smo mehkejše površine, oblečene v gumo.
Položaja za volanom ni težko najti, volan je nastavljiv tako po višini kot globini, v trenutku pa se po višini prilagodita tako voznikov kot sovoznikov sedež. Sedi se športno nizko, in kar je pomembno, udobno. Tudi v "hitrejših" zavojih boste obstali v sedežu. Več smo pričakovali od prostornosti, ki ni bistveno večja kot pri predhodnici. Prtljažnik je zrasel in sprejme za 284 litrov prtljage. Medosni razmik je večji za 7 milimetrov, skupna dolžina pa kar za 10 centimetrov. Tega pa potniki, še posebej tisti na zadnji klopi, ne bodo občutili. Za mestni avtomobil to ne bi smelo biti odločilno, še posebej ker je splošni vtis veliko boljši kot pri tretji generaciji avtomobila.
Pod motornim pokrovom testnika se je vrtel 1,4-litrski bencinski agregat moči 63 kW (85 KM), ki razvija 132 Nm navora pri 3800 vrt./min. Manjša teža vozila (1025 kilogramov) je zaslužna za soliden pospešek (11,8 sekunde do 100 km/h), končno hitrost 177 km/h in tudi za majhno porabo goriva, ki je bila pri mešanem ciklu vožnje sedem litrov.
Vodljivost in lega na cesti sta odlični, prav tako zavore. Podvozje dovoljuje, da se v zavoj vstopi tudi z višjo hitrostjo. Tisti, ki ne poznate VW-jevih vozil, se boste morali navaditi na malo tršo konstrukcijo, udobje pa je še vedno na visokem nivoju.
Osnovna cena seat ibize SC z opremo stylance je 12.190,00 EUR, medtem ko je testni model za 910 evrov dražji. Cena je vredna avtomobila. Smo pa pri paketu stylance, ki med drugim v standardni opremi ponuja tempomat, funkcijo coming home, meglenke s funkcijo osvetlitve pri vožnji v ovinek ter potovalni računalnik, pogrešali elektronski sistem za nadzor stabilnosti vozila (ESP).