Citroënov mesti veteran C3 res ne ponuja številnih bombončkov, ki jih premorejo novodobni avtomobili, a sem se med testov vprašal, če pri avtomobilu, ki ga večino časa uporabljam za kratke poti in za pot v službo in nazaj, res potrebujem še kaj več? Test posebne serije C3.
Citroën C3 ni med novejšimi predstavniki mestnih kombilimuzin, je pa s svojim videzom še vedno izstopajoč. Leta težje skrije v kabini. Pa s tem ne mislim nič slabega. Ima še analogne merilnike in manj naprednih sistemov, a je po drugi strani enostaven za uporabo tudi za tiste, ki svoje šest ali več let staro vozilo danes nadomeščajo za novo. Danes zna to biti celo prednost, saj novi sistemi, ki jih številni vozniki sploh ne znajo izkoristijo, dražijo vozila, nekateri proizvajalci pa so s pretirano digitalizacijo že kar preveč zakomplicirali uporabo sistemov. Predvsem uporabo zabavno-informacijskega sistema, ki lahko ponujajo toliko informacij, da se do vseh ne prebiješ do konca lastništva vozila.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
vse lepo in prav. samo cena 17.000 € se vam to zdi normalno ? kolk ste rekli za električno dacio ? in kolk stane fiat tipo po oglasih na tv ? glejte, ko je prišla v prodajo pred (mnogimi )… ...prikaži več) leti škoda rapid je bila cena osnovnega modela okol 10 jurjev. in so bila vmes leta z negativno inflacijo, pa kolk je zdej cena ? kdaj boste novinarji ( in tudi kupci ) povedali na glas, da ne rabite vse te šare, ki nam jo mečete v avto in jo moramo drago preplačevati.