Tretja generacija BMW X5 je vozniško najboljši športni terenec s propelerjem na maski do zdaj. Za razliko od leta 2014, ko so mu pri BMW na novo popravili krono, ima zdaj ob sebi končno prave tekmece, ki so mlajši - mercedesa GLE, novega audija Q7 in volva XC90. Šestvaljni dizel v povezavi s samodejnim osemstopenjskim menjalnikom je še naprej najbolj logična izbira in največja prednost v primerjavi z omenjenimi konkurenti.
X5 je bil prvi BMW športni terenec, ki se je na cestah pojavil v poznih devetdesetih letih prejšnjega stoletja. Zagotovo je to najbolj priljubljen premium športni terenec v Sloveniji, če gre sodit po prisotnosti na cestah.
A zato ni najbolj ekskluziven, tudi najbolj vpadljiv ni več - mercedes GLE je impozantnejši, volvo XC90 elegantnejši. A Münchenčanov pravzaprav nikoli nismo povezovali z eleganco, če odštejemo serijo 7, ampak z dinamiko, dobrimi voznimi lastnostmi in napredno tehnologijo. In vse to ima tudi najnovejši X5.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.