Električni mustang mach-E s podaljšanim dosegom (LR) je opravil nalogo - brez vmesnega polnjenja baterije smo brez težav prevozili 250 kilometrov dolgo pot, večino po avtocesti, od doma do službe in nazaj. Z manjšo baterijo je bilo drugače. Za eno uro ga je bilo treba priklopiti na polnilnico. Vseeno je mustang mach-E s standardnim dosegom z manjšo baterijo primernejši za večino kupcev. Zakaj? Test.
Ford je leta 2019 predstavil električnega mustanga mach-E in ga začel prodajati na prelomu leta 2020/21. Takrat se nam je zdela zelo zanimiva izbira imena - mustang, ki so mu dodali električni priimek mach-E. Kot, da pri Fordu ne bi verjeli v uspeh svojega avtomobila, so mu morali dati pospešek v obliki kultnega imena. Pa čeprav električni križanec mach-E na prvi pogled nima veliko skupnega s Fordovo klasiko – bolj je SUV, pa čeprav mišic ne skriva.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Iskreno sočustvujem s sodelavcem, ki avta ni mogel parkirati v službeni garaži ampak na zunanji polnilnici. To o tem, komu bo bo v prihodnosti pod zelenimi pogoji še dano voziti pove čisto vse! Poleg seveda vsakodnevnega ponavljanja nove mantre "manj je več".
Manjša baterija je prednost? Najboljš da kar brez baterije kot do sedaj, tako je.
Podaljšan doseg - pa 250km ? No , ja , ne vem , kaj je tu podaljšano !