Avto > Testi
9571 ogledov

Manjša baterija prednost za večino uporabnikov električnih vozil

Ford Mustang Mach-E
1/23
Saša Despot
Električni mustang mach-E s podaljšanim dosegom (LR) je opravil nalogo - brez vmesnega polnjenja baterije smo brez težav prevozili 250 kilometrov dolgo pot, večino po avtocesti, od doma do službe in nazaj. Z manjšo baterijo je bilo drugače. Za eno uro ga je bilo treba priklopiti na polnilnico. Vseeno je mustang mach-E s standardnim dosegom z manjšo baterijo primernejši za večino kupcev. Zakaj? Test.

Ford je leta 2019 predstavil električnega mustanga mach-E in ga začel prodajati na prelomu leta 2020/21. Takrat se nam je zdela zelo zanimiva izbira imena - mustang, ki so mu dodali električni priimek mach-E. Kot, da pri Fordu ne bi verjeli v uspeh svojega avtomobila, so mu morali dati pospešek v obliki kultnega imena. Pa čeprav električni križanec mach-E na prvi pogled nima veliko skupnega s Fordovo klasiko – bolj je SUV, pa čeprav mišic ne skriva.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 13
  • tripike 21:30 22.maj 2024.

    Iskreno sočustvujem s sodelavcem, ki avta ni mogel parkirati v službeni garaži ampak na zunanji polnilnici. To o tem, komu bo bo v prihodnosti pod zelenimi pogoji še dano voziti pove čisto vse! Poleg seveda vsakodnevnega ponavljanja nove mantre "manj je več".

  • LukaMB 20:57 22.maj 2024.

    Manjša baterija je prednost? Najboljš da kar brez baterije kot do sedaj, tako je.

  • sandi76 20:18 22.maj 2024.

    Podaljšan doseg - pa 250km ? No , ja , ne vem , kaj je tu podaljšano !