Avto > Testi
101 ogledov

Odpadnik, če gre na vsa štiri kolesa

Jeep Renegade
1/25
Anže Petkovšek
Tudi Jeep je uspešno napadel segment kupcev, ki si želijo rubusten, visok avtomobil za brezpotja, čeprav se resnici na ljubo ne bodo nikoli zapeljali z asfaltne ceste.

S predalčkanjem novih domislic avtomobilistov v neke klasične razrede imamo zadnjih nekaj let kar nekaj težav. Pri Renegadu seveda ni nič drugače. Zmeda je popolna, če samo naštejemo kam vse ga uvrščajo proizvajalec in prodajalci : ali v B-segment crossoverjev, med mini SUV-e, ali subkompaktne SUV-e, ali celo v skovanko subkompaktni crossover, ki sem jo zasledil prvič. Gre zato, da ima super majhno školjko in je manjši kot kompaktni SUV po standardizaciji za Severno Ameriko, seveda, če zadevo še malce zapletemo. Kompaktni crossover bi bil njegov veliki brat Patriot, srednji Cherokee,  srednji SUV je Grand Cherokee in veliki Wagoneer. Razlago ameriške obsedenosti s klasifikacijami velikosti bi lahko posplošili, da avtomobil spada kamor pač spada, ker je krajši kot 4,3 metra. Izdelujejo ga naši zahodni sosedje in testni model je imel seveda 1,6 litrski fiatov pogonski agregat. Renegade sicer prihaja še iz Brazilije, delajo pa jih tudi na Kitajskem.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.