Avto > Testi
9308 ogledov

Avto, ki niza kljukico za kljukico

Škoda Kodiaq
1/30
Anže Petkovšek Škoda Kodiaq 4x4
Kateri je najboljši suv ta hip? Zelo nehvaležno vprašanje, vem pa, s katerim modelom ni mogoče ustreliti mimo tarče.

Škoda kodiaq niza kljukico za kljukico na še tako dolgem seznamu zahtev, ki naj jih ima družinski avto. Tudi s ceno. Nepokrite ostajajo le takšna polja, kjer je dovoljeno zamižati na eno oko.

Prostor za potnike? Ogromno ga je. Dolga medosna razdalja poskrbi, da je kodiaq znotraj zelo radodaren, četudi po zunanji dolžini to ni največja škoda. Trik z naprej potisnjeno armaturno ploščo se izkaže v razkošju za prednja potnika, v drugi vrsti pa se situacija še stopnjuje. Vrata se odpirajo na široko, klop pa je pomična tudi po dolžini.

Škoda Kodiaq | Avtor: Anže Petkovšek Škoda Kodiaq 4x4 Anže Petkovšek

Kodiaq je edini čeh, ki je sposoben dokaj udobno sprejeti vase več kot štiri potnike. Da, saj so tudi ostale škode petsedežniki, a tako kot v kodiaqu je pri vseh sredinski sedež ozek, kodiaqa pa zaznamuje še visok sredinski greben. Je pa kodiaq edina škoda z opcijo sedmih sedežev, in je s tem primeren tudi za družino z za Slovenijo nadpovprečnim številom družinskih članov. Doplačljiva zadnja sedeža nudita dovolj prostora, če je druga vrsta potisnjena nekoliko naprej. Če sedežev kupec ne potrebuje, ima v zameno ogromnih 770 litrov praznega prostora, ki jih težko prekosijo celo za razred večji suvi.

Škoda vision X Avto Čehi gredo nad teren z elektriko

Največji škodin terenec vozniku nudi nenačičkan, a sodoben ambient, ki morda res ni digitaliziran do te mere, kot to zmore manjši brat karoq ali člani širše VW družine, vendar bi moralo to od nakupa odvrniti le malo ljudi. Preverjena rešitev fizičnih in ergonomsko odlično razmeščenih stikal se prepleta s sodobnim infozabavnim sistemom, pri katerem je število funkcij in kakovost zvoka lahko zelo visoka. Vse je seveda odvisno od vložka denarja.

Škoda Kodiaq | Avtor: Anže Petkovšek Škoda Kodiaq 4x4 Anže Petkovšek

Všeč mi je tudi zelo izpopolnjen komplet asistenčnih sistemov, na katerem najdemo od štirih kamer do asistence za držanje smeri. Tudi po tej plati in po plati kakovostne notranje izdelave je škoda ena najboljših med sebi podobnimi. Ugajajo tudi številni "pametni" detajli, kot je dežnik v vratik ali samozložljiva plastična zaščita na robu vrat. Višje stopnje opreme in dodatki pa stopnjujejo raven udobja proti premium razredu, najsi gre za alkantaro usnje, triobmočno klimo ali ogrevanje na daljavo.

Škoda Karoq Češka vroča žemljica Avto Slovenci ponoreli za češkim avtom, ki ga v živo sploh še niso videli!

Vožnja v kodiaqu je nezahtevna. Kljub velikosti je avto enostavno obvladovati v mestnem prometu, medtem ko na avtocesti pride do izraza udobje dolge medosne razdalje. Ni športen, a je lahko dinamičen avto. Volan ga natančno usmerja skozi ovinke, karoserija pa ostaja kljub masi in višini presenetljivo mirna. Kos je bila celo močnemu 140-kilovatnemu dizlu, ki je poganjal testni avto. Motor v testnem avtu je bil na mestu zelo glasen.

Takšna motorna moč in navor seveda kodiaqu dobro deneta, a bolj realna izbira kupcev je 110-kilovatni dizel. Tudi z njimi ni prav nič narobe, še posebej če je povezan s kolesi prek udobnega DSG menjalnika. 4x4 pogon je dobrodošel in dandanes med tekmeci ne nujno samoumeven pripomoček za več zanesljivosti, kodiaq pa pozna tudi zmogljivi program terenske vožnje.

Škoda karoq V deželi mafije Avto Sedaj je jasno, zakaj so morali umoriti yetija

Cena je tista lastnost kodiaqa, ki drugim tekmecem ne pusti mirno spati. 110-kilovatni dizel s 4x4 in DSG pogonom ter že kar bogato srednjo opremo nosi ceno nekaj prek 32 tisoč evrov. Testnik z najvišjo opremo style (LED žarometi, prilagodljivi tempomat …) in najmočnejšim dizlom pa starta "le" tri tisočake višje. Dobesedno velik kos avta za tak denar. Testni avto je imel marsikateri dodatek iz sveta premium vozil, zato je cena skočila do za Škodo pregrešnih 50 tisočakov.

Škoda Kodiaq | Avtor: Anže Petkovšek Škoda Kodiaq 4x4 Anže Petkovšek

Kodiaq gotovo ni najlepši avto, kar jih je. Tudi najbolj dinamični suv to ne more biti, že njegov manjši petsedežni brat karoq ga po tem prekaša. Morda bi si želel še boljšega izkoristka velike notranjosti. Ga pa je v razredu prav težko prekositi pri osnovnih zahtevah prostornosti in udobja.

Detajl, ki mi je bil tudi zelo všeč? Da avto vztraja pri klasičnih strešnih nosilcih, ki dodatno znižujejo ceno lastništva. To je to, kodiaq.

Podatki o vozilu (škoda kodiaq, 2.0 TDI DSG 4x4, 140 kW, style)

Motor: 1.968 cm3, turbo, dizel, štirivaljnik
Moč: 140 kW (177 KM) pri 3.500 vrt/min.
Navor: 400 Nm pri 1.750 vrt./min.
Dimenzije (D x Š x V v mm): 4.697 × 1.882 × 1.676, medosna razdalja 2.791 
Prtljažnik (v litrih): 270 - 700 - 2.065 
Poraba na testu: 7,4 litra/100 km (mešani cikel), izpusti CO2: 150 g/km
Zmogljivosti: 210 km/h, 8,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena v evrih: od 35.352 (osnovni), 50.436 (testni z dodatno opremo)
Konkurenti: volkswagen tiguan, nissan X-trail, ford kuga, kia sorento, hyundai santa fe ...

PLUSI: prostornost, sedem sedežev, koncernska tehnika, vožnja, 4x4, motor, dobra cena.

MINUSI: relativno glasen motor, druga klop, osnovni modeli oskubljeni.
 

Škoda Kodiaq | Avtor: Anže Petkovšek Škoda Kodiaq 4x4 Anže Petkovšek
Škoda Kodiaq | Avtor: Anže Petkovšek Škoda Kodiaq 4x4 Anže Petkovšek
Škoda Kodiaq | Avtor: Anže Petkovšek Škoda Kodiaq 4x4 Anže Petkovšek
Škoda Kodiaq | Avtor: Anže Petkovšek Škoda Kodiaq 4x4 Anže Petkovšek
Škoda Kodiaq | Avtor: Anže Petkovšek Škoda Kodiaq 4x4 Anže Petkovšek
Škoda Kodiaq | Avtor: Anže Petkovšek Škoda Kodiaq 4x4 Anže Petkovšek

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.