Povratek h koreninam. Pa čeprav na elektriko. Tako lahko označimo všečni model ë-C3, ki je eden od aktualnih kandidatov za letošnjo titulo kralja ulice.
Konkurenca med malimi električnimi avti se gosti, zdi se da so se končno prebudile tudi evropske znamke. Cenovni razpon v B segmentu je trenutno lahko resda še velik, a gotovo bo v prihodnje ugodnejši. Treba je tudi priznati, da znajo trgovci že s postavitvijo osnovne cene dobro izkoristiti darežljivost države, ki spodbuja nakupe s 7.200 evri subvencije. Vsekakor pa je končna cena električnega avta lahko že zelo blizu tistega, kar bi morali odšteti za čisto osnovni bencinski mlinček, kaj šele za morebitno hibridizirano izpeljanko.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Je kralj ulice ker na cesto se ne upa it