Volkswagen je z modelom ID.7 končno naredil odličen električni avto, s katerim lahko v tem cenovnem razredu ne glede na tip pogona izzove tekmece v udobju in naprednosti vožnje.
Dejansko sem že dvomil glede Volkswagnovih obljub ob premieri vsakega njihovega novega baterijskega avta, da "zdaj pa res …" Sicer hvalevredno pogumne in odločne korake v področje električne mobilnosti so vse od ID.3 modela naprej hromile takšne in drugačne težave, nedodelanosti ter kompromisi. Njihova "Das Auto" podoba je hitro bledela, z načrtovanim deležem električne tržne pogače sta se mastili ameriška in korejska konkurenca. Zaresne kitajske na nemško srečo še ni pri nas, pa četudi se tako straši z njo.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Zavore zadaj so bobnaste😐
Ko bo možno naredit vsaj 700 km brez kompromisev - normalna vožnja 130km/h, klima, 4 osebej, kufri.... in ga potem nafilat za max 15-20 min, bom začel gledat EV. Do takrat bo fosilc čist ok... Pravijo, sej imaš hitre polnilnice,… ...prikaži več ja jih imaš, ampak kar poišči eno prosto za vikend poleti... good luck, prvo čakaš v vrsti 2 uri potem pa filaš eno uro ker je od zuni prevroče za najhitrejše filanje.... Thank you but NO