Mazda je s tehnologijo Skyactiv, predstavljeno leta 2011, zavila na svojo pot. Tehnologija skyactiv poleg lahke konstrukcije vključuje vrsto posebnosti za zmanjševanje izpustov in porabe goriva.
Največja posebnost bencinskih agregatov z neposrednim vbrizgom je kompresijsko razmerje 14:1, kar je največ med serijskimi bencinskimi motorji. Posledično je poraba goriva pri modelih s Skyactivom ob povečanju navora za 15 odstotkov manjša za petino, so takrat trdili pri Mazdi.
Japonci v času, ko vsi govorijo o downsizingu (zmanjševanju motorjev, op. a.), razmišljajo drugače, kar bi se utegnilo poznati predvsem, ko bo v veljavo stopil nov cikel merjenja porabe, ki ne bo več laboratorijski, pač pa bodo morali proizvajalci vozil porabo goriva meriti v realnih pogojih na cesti – v prometu.
Test mazda3, ali kako se v praksi izkaže rightsizing?
1/21
Večina proizvajalcev vozil se z izzivom spopada z manjšimi motorji s turbopolnilniki in razvojem dragih baterijskih modelov (priključnih hibridov, električnih vozil ...). Mazda je ubrala svojo pot, z atmosferskimi bencinskimi motorji z velikim kompresijskim razmerjem. Na testu porabe na posebnem testnem krogu smo merili porabo goriva mazde3 z bencinskim dvolitrskim motorjem z 88 kilovatov moči (120 KM).
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Veliko blebetanja o praktični preizkušnji, potem pa ugotavljate porabo po računalniku ?!?!Ma saj niste resni.
Smiselno bi bilo pri primerjavi dizel/bencin dopisati še škodljivost PM10 delcev pri dizelaših. Raje plačam malce več za bencim pa nikogar ne zastrupljam po nepotrebnem. Želel bi si, da tudi drugi nebi mene :)