Po "klasičnem“ BMW 730d smo se družili še z različico s podaljšanim medosjem 740Ld s serijskim štirikolensim pogonom xDrive. Da gre za največji možni luksuz v ponudbi bavarskega proizvajalca vozil pove že cena. Testnik z vso dodatno opremo stane več kot 171 tisoč evrov. Za ta denar dobite športen avtomobil, ki ponuja udobje dnevne sobe, pa še welness in telovadnico.
Testni BMW 740Ld je imel praktično vse, kar nam Münhenčani danes lahko in znajo ponuditi. Hrati pa nam ponuja vpogled v to, kaj bo na voljo, verjetno že kmalu, tudi v najmanjših avtomobilih z modro-belim propelerjem na maski motorja.
Serija 7 je bila dolga leta v senci elegantnejšega in bolj prefinjenega mercedes-benza razreda S, a so se karte s prihodom bavarske limuzine lani premešale. A nekaj velja. BMW serije 7 bo še vedno izbira tistih, ki radi sedijo za volanom, kot tudi tistih, ki sedijo na zadnjem desnem sedežu. In prav tem je namenjena podaljšana različica, ki v dolžino meri 523 centimetrov - bogatim poslovnežen v takem avtomobilu prav gotovo ni dolgčas, saj je potovanje enako kot prvemu razredu na potniškem letalu.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Tako dragi avtomobili so za tiste, ki so prevec nezni, da bi se lahko peljali v obicajnem avtu. Nezna ritka in uboge kosti pac naredijo svoje ...
tole vrtenje z roko za glasnost je cista neumnost. prvic zmanjsujes varnost med voznjo in drugic s tipko na volanu so 3x hitrejsi. gadgeti za budale.