Na prvi pogled bi lahko jetto marsikdo zamenjal za pasasta, a je bližnji sorodnik golfa, s katerim si deli platformo, a na žalost še staro. Na žalost zato, ker se mi zdi celo bolj eleganten in bolj praktičen od kombilimuzinskega golfa, a je golf tehnološko precej spredaj.
Inženirji jette niso naredili na modularni MQB platformi, na kateri izdelujejo golfa sedme generacije, a si z njim deli kar nekaj oblikovnih lastnosti. Zaradi štirivratne limuzinske različice so jo nekateri zamenjali celo s passatom.
Jetta še zdaleč ni „grdi raček.“ Meni se zdi prav eleganten avtomobil, pa če ga gledam od spredaj, s strani ali od zadaj. Testnik je imel tudi odlične biksenonske žaromete z LED dnevnimi lučmi, ki ga sicer podražijo za tisočaka in pol, a je to hkrati lepotni in varnostni pripomoček. Tudi nove zadnje LED luči so atraktivne in tipične Volkswagnove.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.