Bolj močno, bolj digitalno, bolj nobel. BMW X5 in X6 imata vse potrebno, da ohranjata vodilni položaj v razredu.
Prvič smo vozili BMW X5 in BMW X6 po njuni zelo konkretni medgeneracijski prenovi. Še bolj kot po izzivalnejšem zunanjem videzu se od predhodnikov razlikujeta po zelo drugačni zasnovi voznikovega prostora, pridobila sta tudi najnovejše hišne digitalne rešitve. Vsi motorji so bili posodobljeni v smer pridobivanja dodatnih kilovatov in naboja, podvozje pa prirejeno za dinamično-udobno vožnjo ne glede na relief ceste.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Novinarji tovrstnih člankov le redko razgalijo avtomobile, ki si jih lahko privoščijo navadni smrtniki, zato so takšni članki, kot tudi avtomobilistične oddaje že zdavnaj izgubile smisel... A se vam je Peugeot pokvaril? Že par dni ni bilo ničesar o njem :D
Hibridi koristijo le serviserjem - več je te elektronske navlake bolj pogosti so obiski servisnih delavnic. In ko temu še prištejemo še servisiranje bencinarja, mora lastnik BMWja vzeti mesečni abonma v servisni delavnici. Potem naj pa nekdo končno NATANČNO izračuna… ...prikaži več te stroške in čas, ki ga to zahteva. BTW: kdo dela najgrše avte in motorje na tem planetu? No, kdo?