Toyota aygo X je z medgeneracijsko prenovo doživela pomemben mejnik: prvič v zgodovini ponuja polni hibridni pogon. To je tudi najmanjši Toyotin hibrid na evropskem trgu doslej.
Pri Toyoti pričakujejo, da bo vsega 3,7 metra dolgi aygo X zanimiv za kupce, ki si želijo nizke porabe, preprostosti vožnje in nižjih emisij.
Prvi hibrid med majhnimi
Prenovljeni aygo X hybrid 130 uporablja znano Toyotino tehnologijo samopolnilnih hibridov, kot jo vgrajujejo že v številko večjega yarisa. Gre za 1,5-litrski trivaljni bencinski motor, ki v kombinaciji z elektromotorjem in litij-ionsko baterijo razvije skupno 85 kW (116 KM). To omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 9,2 sekunde, kar je občutno hitreje kot pri dosedanjih bencinskih različicah.
Namesto klasičnega ročnega menjalnika ima hibridni aygo X pogon speljan prek elektronsko nadzorovanega samodejnega menjalnika e-CVT. Ta zagotavlja tekoče prestavljanje, predvsem pa zmanjšuje porabo, zlasti v mestnem prometu. V tovrstnih okoliščinah se avto pogosto vozi izključno na elektriko.
Pri Toyoti trdijo, da so poraba in emisije pri novem aygo X hybridu rekordno nizke. Po podatkih tovarne znaša kombinirana poraba bencina po ciklu WLTP 3,8 l/100 km, emisije CO2 pa 86 g/km. To pomeni, da je eden najučinkovitejših avtomobilov v svojem razredu, emisije pa so precej pod mejo za mestne cone z omejitvami.
Bencinska različica z ročnim menjalnikom sicer ostaja v ponudbi, vendar bo hibridna v ospredju Toyotinih načrtov.
Prenovljen tudi videz
Prenovljeni aygo X se je na zunaj sicer spremenil, a ne pretirano. Prenovljeni so maska in žarometi, na voljo so nove barve in dvobarvne karoserijske kombinacije. V notranjosti je nova instrumentna plošča z večjim osrednjim zaslonom, izboljšano zvočno izolacijo ter kakovostnejšimi materiali.
Prvič bodo ponudili tudi GR sport izvedbo opreme za nekoliko bolj adrenalinski videz, imel pa bo tudi nekoliko prilagojeno podvozje in krmiljenje.
Aygo X bo še naprej prihajal iz Toyotine češke tovarne v Kolinu. Od leta 2022, ko je prišel na trg v trenutni generaciji, so jih izdelali skoraj 300 tisoč. Na prodaj po evropskih trgih bo proti koncu letošnjega leta.
Še naprej ostaja kompakten, namenjen predvsem mestni vožnji in z nizkimi pričakovanimi stroški lastništva.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
V Magni bi lahko proizvajali za kitajski Nio.No pa se bo začelo,delali boste za kitajce v lastnih tovarnah,to ste hoteli ker ste vse razprodali