Avto
34 ogledov

Tuscon sveti najmočneje, karl in MX-5 malce manj

Mazda MX.5
1/3
Euro NCAP
Le hyundai tuscon si je izmd trojice na tokratnem testu Euro NCAP pridobil najvišjo oceno za varnost. Mazda MX-5 in opel karl se morata zadovoljiti z zvezdico manj.

Hyundai tuscon, ki je s svojo obliko in vsebino čez noč postal sila viden član suvovskega razreda, svojo naprednost izkazuje tudi na področju varnosti. Pri testiranju organizacije Euro NCAP se je odrezal zelo dobro, saj je dosegel zelo dobre rezultate tako pri pasivni kot aktivni varnosti. Kritiko si je prislužil le zaradi dejstva, da sistema samodejnega zaviranja AEB ne ponuja že v serijski opremi. 

Opel karl, najnovejši malček iz Rüsselsheima, se mora zadovoljiti v štirimi zvezdicami, kar je sicer povsem povprečen rezultat za ta razred vozil, kjer je končna cena tako pomembna, da so proizvajalci (in kupci) za njeno znižanje pripravljeni na kompromise pri varnosti. 

Pri karlu je največja težava pri pasivni varnosti. Tako so preizkuševalci pri čelnem trku in trku ob drog zaznali slabšo zaščito telesa, tudi pri zadaj sedeči "odrasli" ženski lutki so senzorji zaznali visoke obremenitve.

Nova generacija znamenitega roadsterja mazda MX-5 je prav tako odpeljala domov štiri zvezdice, kar je denimo isti rezultat kot primerljivi audi TT, testiran na začetku leta po enako strogih merilih. MX-5 ponuja zelo dobro zaščito v primeru trka tako za potnike kot pešce. Slednje po zaslugi aktivnega pokrova motorja zaščiti celo vrhunsko (94-odstotni dosežek).

Tako kot pri TT-ju (in tudi nekaterih drugih mazdah zadnje generacije) pa se tudi pri MX-5 ponovi hiba, da aktivnih sistemov za izogibanje nesreči ne ponuja bolj velikodušno oziroma bodo po mnenju organizacije v najbolj prodajanih opremskih paketih manjkali. Še več, mazda MX-5 sploh ne pozna sistema AEB.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.