Časi za avtomobilsko industrijo niso rožnati, kako se nanje odzivate v
Revozu?
Vemo, da so glavna tržišča v Zahodni Evropi v juliju in avgustu zabeležila močan
padec, zato smo morali dva meseca prej, že novembra preiti na polovično nočno izmeno, s prvim majem
pa tudi zmanjšujemo dnevno proizvedene količine z 890 na 750 vozil.
S tem prilagajanjem ne izgubljamo na učinkovitosti, kljub zmanjševanju
proizvodnje obseg še naprej obvladujemo z optimalnimi stroški.
Če se bo ta tendenca nadaljevala, bomo morda primorani iti še dlje z ukrepi. |
|
Menim, da smo s tem ukrepom odgovorili na padec trga, kot je bil zabeležen po svetu, je pa težko napovedovati, kako se bo trg razvijal v prihodnje. Če se bo ta tendenca nadaljevala, bomo morda primorani iti še dlje z ukrepi. Glede zmanjšanja števila zaposlenih je sicer treba dodati, da je ž ivljenjski cikel vsakega proizvoda omejen, zato smo s prvim januarjem v vsakem primeru predvidevali prehod na polovično nočno izmeno.
Kakšen je recept za prebroditev krize?
Moramo biti odzivni in prilagodljivi. Treba je imeti fleksibilen sistem za
koriščenje delovne sile, s čimer se izogibamo večjim odpuščanjem.
Imamo srečo, da proizvajamo vozila iz segmenta, ki je zaenkrat še najmanj
občutil krizo na tržišču. Prav zato je bil Revoz ena zadnjih tovarn, ki je morala prilagajati
proizvodnjo.
Smo zadovoljni, še bolj bi bili, če bi se začetni proi zvodni načrti obdržali, vendar žal nad tem nimamo nadzora. Tovarna dosega zastavljene cilje tako na področju kakovosti kot obvladovanja stroškov in rokov. Imamo sicer še nekaj možnosti za izboljšave. Upamo, da bo letošnja proizvodnja kljub razmeram rekordna, torej preko 200.000 proizvedenih vozil.
Imamo srečo, da proizvajamo vozila iz segmenta, ki je zaenkrat še najmanj občutil krizo na tržišču. |
|
Ena tretjina storia, dve tretjini twingo, razmerje sproti prilagajamo. Clio storio bomo proizvajali, dokler bo zadosti povpraševanja.
Kako ste zadovoljni s prodajo twinga v Sloveniji?
Natančnih podatkov sicer nimamo, povratne informacije so dobre, trgovci so
zadovoljni s prodajo. Treba pa je vedeti, da za celotni slovenski trg zadostno število
twingov proizvedemo v dveh delovnih dneh. V tujini pa twingo tudi izpolnjuje zastavljene prodajne
cilje.
Za celotni slovenski trg zadostno število twingov proizvedemo v dveh delovnih dneh. |
|
Renault za leto 2010 napoveduje začetek serijske proizvodnje prvega električnega vozila, ki se bo prodajal tudi širše. Še pred tem pa je treba razviti večjo kapaciteto akumulatorjev, ki zaenkrat še onemogočajo širši prodor tehnologije. Bo pa Renault ponudil rešitev, ki bo omogočala že z dosedanjimi kapacitetami baterij dovolj dobro avtonomijo. Če se bo tudi država odzvala s posluhom, bi bilo lahko takšno vozilo dober odgovor na zmanjšanje emisij CO2.
Kdaj bi kupili avtomobil, ki bi bil naravi bolj prijazen, torej na hibridni pogon ali
elektriko?
Takrat kot vsak drug kupec, ko bo pravi kompromis med ceno in tem, kar nudi. V
tem trenutku so hibridna vozila
še vedno
vrednotena
visoko cenovno. Dobro bi bilo, da bi tudi država financirala nakupe, saj bi bili
s tem precej bolj zanimivi.