Avto
3 ogledov

Varnost v avtomobilih v bližnji prihodnosti

1/20
Žurnal24 main
Mercedes ima dolgo tradicijo razvoja varnostnih sistemov v avtomobilih, njihova oznaka ESF pa označuje varnostni prototip, ki najavlja nove patente in napredne sisteme.

ESF oziroma Experimental Sicherheit Fahrzeug ali eksperimentalno varnostno vozilo je bilo prvič predstavljeno že leta 1974. Najnovejši ESF je izdelan na osnovi pred kratkim predstavljenega S-razreda Hybrid. Ne pretiravamo, če za omenjeni ESF rečemo, da je vozilo na balonih. Ne le, da so zračne blazine razporejene po vseh mogočih mestih v potniški kabini, njihova primarna naloga pa je zaščita potnikov, pač pa so zračne blazine in zavese nameščene tudi izven potniške kabine, točneje na podvozju avtomobila. Gre za sistem pomoči pri zaviranju, ki deluje po načelu napihljivosti posebno konstruirane blazine, ki se v primeru močnega trka aktivira in ustvari trenje izpod avtomobila ter tako dodatno zavira in upočasni limuzino.

Video 2:

Študija ESF 2009, ki je narejena na osnovi modela S 400 hybrid, ima vgrajene kovinske okrepitve na boku vozila, ki z nezmečkljivostjo povečajo trdnost ob morebitnem naletu drugega vozila. Sedeži se ob morebitnem trku pomaknejo za 50 milimetrov proti sredini, s čimer se znatno zmanjša možnost poškodb pri trku z boka. Zračna blazina je dobila prostor tudi med potnikoma na sprednjih sedežih, poseben varnostni pripomoček, vgrajen v sredinski naslon zadnje klopi, pa obvaruje glave potnikov pri bočnem trku. Novost je tudi varnostna blazina, vgrajena v varnostni pas. Uradna predstavitev vozila je najavljena za 15. junij 2009 na konferenci z varnostno tematiko v nemškem Stuttgartu (Enhanced Safety of Vehicles Conference). 
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.