Avto
3 ogledov

Volkswagen: Naključna in neodvisna merjenja na cesti

Emisije EPA
Predsednik uprave Volkswagna Matthias Müller je na tradicionalnem novoletnem sprejemu v Bruslju poudaril, da avtomobilske prihodnosti "ne smemo prepustiti Silicijevi dolini". Ni se izognil niti tematiki emisij in napovedal, da bo v prihodnje potekalo zunanje preverjanje emisij. Pri Renaultu pa so predstavili podatke o prodaji električnih vozil. Vsak četrti prodani električni avtomobil v Evropi nosi oznako Renault.

Predsednik uprave Volkswagna Matthias Müller je v svojem govoru, ki so mu prisluhnili tudi evropski poslanci, izrazil mnenje, da bi morala Evropa pri avtomobilskih področjih prihodnosti tehnološko prevzeti vodilni položaj in skupaj s politiko zagotoviti ustrezne okvirne pogoje. Naj gre za digitalizacijo, avtonomno vožnjo ali električno mobilnost – dejal je, da bi Evropa morala biti za zgled "tudi pri infrastrukturi in okvirnih pravnih pogojih". Tega področja ne smemo prepustiti Silicijevi dolini."

Avto industirja bo uspešna le ob podpori politike

Pri vstopu v digitalno dobo in električni mobilnosti se koncernu Volkswagen zdi ključno tesno sodelovanje med politiko in avtomobilsko panogo. Le tako bo Evropa ostala konkurenčna, meni Nemec in poudarja, kaj je pomembno za dokončen preboj električne mobilnosti na ceste: "To bo možno le, če bodo politika, družba in pristojni organi začeli tesneje sodelovati."

Kot primer je navedel infrastrukturo, ki zaenkrat še ni ustrezno vzpostavljena: "Evropa nujno potrebuje razvejano mrežo postaj za hitro polnjenje (150 kW), ki bo pokrivala njeno celotno območje."

Vodja koncerna je obljubil, da bo bodo koncernske znamke (Audi, Škoda, Seat, VOlkswagen, Porsche) med drugim do leta 2020 svojo produktno paleto razširile z okoli 20 novimi električnimi modeli oziroma priključnimi hibridi.

Volkswagen budd.e koncept | Avtor: Volkswagen Volkswagen

Evropskim poslancem pojasnjeval tudi o manj priljublejni temi

Glede emisijskega škandala v katerega se je zapletel Konceren, je Müller v Bruslju pred evropskimi poslanci pojasnil, da bo kriza povod za uvedbo nove usmeritve koncerna. Emisijske vrednosti vozil bodo v prihodnje preverjali in potrjevali neodvisni zunanji izvajalci. To je ob dani priložnosti potrdil tudi predsednik uprave. Poleg tega bo po naključnem izboru potekalo preverjanje vozil koncerna v realnih pogojih na cesti, je še pojasnil Müller: "Upamo, da nam bo to pomagalo povrniti izgubljeno zaupanje."

Prepričan je: "Za celotno panogo značilna odstopanja med uradnimi vrednostmi meritev in realno porabo preprosto ne morejo več naleteti na razumevanje in niso več sprejemljiva. Tukaj moramo kot industrija ubrati nove poti."

Renault vlada trgu električnih vozil v Evropi

Skoraj istočasno so pri Renaultu predstavili prodajne rezultate električnih vozil v Evropi v letu 2015. Sporočili so, da so vodilni proizvajalec brezemisijkih vozil v Evropi, saj je njihov tržni delež (vključno z vozilom twizzy) več kot 25-odstoten. Prodaja Renaultovih električnih vozil je v letu 2015 zrasla za 49 odstotkov. V Evropi je bilo sicer lani skupno prodanih 97.687 povsem električno gnanih vozil, kar je bilo za 47,8 odstotkov več kote leta 2014. V Evropi je prodaja električnih vozil dosegla 0,61 odstotka celotne prodaje avtomobilov (za 0,16 odstotne točke več kot v letu 2014).

Renault Twizy | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Renault zoe je najbolje prodajan električni osebni avtomobil v Evropi - test vozila, ki smo ga naredili na zurnal24.si si lahko preberete tukaj. Leta 2015 je Renault registrila 18.453 vozil zoe, samo v Franciji, kjer je država radodrna s subvencijami, 10.670. Renault je v Evropi leta 2015 prodal še 4.325 kangoojev Z.E. Od začetka prodaje električnih vozil leta 2010 je Renault v Evropi prodal 62.228 električnih vozil.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.