Avto
2 ogledov

VW obljublja novo generacijo bencinarjev

TSI-motor z dvojnim polnilnikom ima, odvisno od različice, razpon moči od 103 do Žurnal24 main
Volkswagen intenzivno razvija novo generacijo bencinskih motorjev, ki naj bi bili precej učinkovitejši od vsega, kar je danes na trgu.

Ulrich Hackenberg, tehnični šef iz Audija, je potrdil, da v koncernu pospešeno delajo na varčnejših, a vsaj enako zmogljivih bencinarjih. Vendar pa napredka ne bo omogočila ena sama inovacija znotraj motorja, temveč računajo na kombiniranje več novih pristopov. 

Med novimi tehnologijami iz ospredja, o katerih poroča Autocar, bo nekakšna "elektro-mehanična pomoč za prisilno polnjenje". O tej tehnologiji za zdaj ni podrobnosti, vendar pri britanski reviji špekulirajo, da gre za podobno rešitev, kot jo je Ford predstavil v svojem 1,0-litrskem ecoboost motorju. Uporablja na elektriko gnan kompresor polnilnega zraka, ki zagotavlja, da je v sesalnem sistemu vedno dovoljšen pritisk in da se lopatice polnilnika zraka vedno vrtijo. S tem bi zmanjšali turbo luknjo in poskrbeli za večjo odzivnost motorja, prav tako bi ga lahko naredili bolj ekonomičnega. 

Druga tehnologija na mizi je stalno spreminjanje kompresijskih razmerij, s čimer je mogoče glede na potrebe prilagajati delovanje motorja za optimalni izkoristek. Ta princip pa gotovo pomeni velik izziv za inženirje.

Tretja tehnologija je v nekaterih drugih znamkah že uporabljena tehnika jadranja, ko se motor in menjalnik odklopita drug od drugega, ko avto med vožnjo pelje sam od sebe, denimo po blagem klancu navzdol. 

Volkswagen gotovo ni rekel zadnje besede niti glede tehnike izklapljanja valjev, ki jo denimo pozna 1,4-litrski TSI v golfu, pa tudi drugih modelih. Če bo uspelo Nemcem vse te tehnologije združiti v delujočo celoto, rezultat gotovo ne bo izostal, a ne na račun voznih lastnosti.

Težava je le, ker Slovenci še posebej pri koncernskih modelih tipa golf izrazito prednost dajejo dizlom.

Komentarjev 1
  • valcek2014 10:59 02.april 2014.

    hjaVW, kot da mislijo da se svet okoli njih vrti in da imajo vse najboljšepač od vsakega auta vvzamejo najboljše ( jih kopirajo in probajo vseskupaj sestavi) pri tem porabiš manj vložka kot pa če bi ...prikaži več vsako stvar skupaj razivjalso res poinirjui v sestavljanju izomuov, ki jih drugi naredijosedaj pa vsi kopirajo fiata, ki je začel z 0,8 liternim turbo motrjemni vse VW pa je tudi veliko boljše