Avto
4 ogledov

xDrive vedno trdno na tleh

BMW xDrive je razkazal svoje zmogljivosti.
1/15
Žurnal24 main
BMW-jeva vozila so zaradi štirikolesnega pogona xDrive še trdneje pričvrščena ob tla. Sposobnosti vozil, opremljenih z omenjeno tehnologijo, smo na kratko preizkusili na posebnem poligonu.
 

Kako deluje xDrive:

v običajnih voznih razmerah BMW xDrive porazdeli pogonski moment med prednjo in zadnjo os v razmerju 40:60. Pri tem senzorji nenehno merijo zdrsavanje koles na prednji in zadnji osi. Sistem lahko v delčku sekunde spremeni razmerje porazdelitve moči. Vozilo se tako stabilizira, še preden voznik začuti potrebo po poseganju v vožnjo.

BMW sicer ne skopari s hvalo na račun svojih najbolj gorečih tekmecev Audija in Mercedes-Benza, a v isti sapi samozavestno trdi, da je njegov štirikolesni pogon boljši. Pri tem izpostavlja dejstvo, da je za razliko od tekmecev xDrive sposoben prenesti do 100 odstotkov pogonske moči na prednji ali zadnji par  koles, kar da v praksi pomeni manj spodrsavanja pri speljevanju in boljšo lego. 

Ob priložnosti predstavitve sistema xDrive je slovenski zastopnik nemške tovarne razkazal tudi na vsa štiri kolesa gnano prenovljeno paleto modelov serije tri, med katerimi je izstopal 320d xDrive, ki je prvi štirivaljni bavarec s tem pogonom.

Izdatnejša varnost
BMW inštruktor vožnje Oliver Tschurtschenthaler je na vprašanje, komu je namenjen štirikolesni pogon, dejal, da vsakomur, saj konkretno zvišuje raven varne vožnje. Še posebej prav pride voznikom, ki so veliko na cesti, predvsem v slabših vremenskih pogojih. Priklop sprednjega para koles v konjenico kupca stane približno 2.600 evrov.

Vozila serije 3 so bile namenjene preizkušnji na relacijski vožnji, medtem ko je sekcija X (X3, X5, X6) na poligonu pokazala, kakšne situacije vse obvlada bavarska tehnična šola.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.