Kako deluje xDrive: |
v običajnih voznih razmerah BMW xDrive porazdeli pogonski moment med prednjo in zadnjo os v razmerju 40:60. Pri tem senzorji nenehno merijo zdrsavanje koles na prednji in zadnji osi. Sistem lahko v delčku sekunde spremeni razmerje porazdelitve moči. Vozilo se tako stabilizira, še preden voznik začuti potrebo po poseganju v vožnjo. |
Ob priložnosti predstavitve sistema xDrive je slovenski zastopnik nemške tovarne razkazal tudi na vsa štiri kolesa gnano prenovljeno paleto modelov serije tri, med katerimi je izstopal 320d xDrive, ki je prvi štirivaljni bavarec s tem pogonom.
Izdatnejša varnost
BMW inštruktor vožnje
Oliver Tschurtschenthaler je na vprašanje, komu je namenjen štirikolesni pogon,
dejal, da vsakomur, saj konkretno zvišuje raven varne vožnje. Še posebej prav pride voznikom,
ki so veliko na cesti, predvsem v slabših vremenskih pogojih. Priklop sprednjega para koles v
konjenico kupca stane približno 2.600 evrov.
Vozila serije 3 so bile namenjene preizkušnji na relacijski vožnji, medtem ko je sekcija X (X3, X5, X6) na poligonu pokazala, kakšne situacije vse obvlada bavarska tehnična šola.